Test monitorjev
Začel
ixi
, apr 21 2007 06:33
84 odgovorov v tej temi
#1
Objavljeno 21 april 2007 - 06:33
LP
Včeraj sva za Blaster-jem v mojem placu testirala monitorje.
Imela sva Fcal Solo 6 be, Dynaudio BM 15 A, Dynaudio BM 5 A Compact, Alesis M1 MKII Akt.
Poslušala sva kar nekaj glasbe, mixov,i pd.
Zadeva je sledeča:
=> Vsi monitorji delajo zelo dobro. Fokali, in dyni 15 so delali fes fenomenalno, vendar so dyni in alesisi malo bolj naporni za poslušanje.
Pri dyn 15a je štimalo vse, pri focalih prav tako, se pravi frekvenčni spekter in stereo image. Pri tamali dynih BM 5a Compact je bilo mogoče za malenkost premalo nizkih frekvenc se pravi bass, kika,..., pri alisisi pa ravno obratno, malenkost bassa preveč.
Prišla sva do zaključka, ki se napiše nako takole:
"Bolje uložite denar v akustiko prostora, kot dati bajne denarje za neke hude monitorje."
Če bi še enkrat odločal za monitorje bi kupil cenejše in ostali denar vložil v akustiko. To kot so rekli stari grki.
p.s. res se sliš neverjetno, vendar drži.
Še kaok slikco bom pripopal.
Aja p.s. šele na koncu sva se spomnila da bi lahko kako fotko naredila:oops: :oops:
Včeraj sva za Blaster-jem v mojem placu testirala monitorje.
Imela sva Fcal Solo 6 be, Dynaudio BM 15 A, Dynaudio BM 5 A Compact, Alesis M1 MKII Akt.
Poslušala sva kar nekaj glasbe, mixov,i pd.
Zadeva je sledeča:
=> Vsi monitorji delajo zelo dobro. Fokali, in dyni 15 so delali fes fenomenalno, vendar so dyni in alesisi malo bolj naporni za poslušanje.
Pri dyn 15a je štimalo vse, pri focalih prav tako, se pravi frekvenčni spekter in stereo image. Pri tamali dynih BM 5a Compact je bilo mogoče za malenkost premalo nizkih frekvenc se pravi bass, kika,..., pri alisisi pa ravno obratno, malenkost bassa preveč.
Prišla sva do zaključka, ki se napiše nako takole:
"Bolje uložite denar v akustiko prostora, kot dati bajne denarje za neke hude monitorje."
Če bi še enkrat odločal za monitorje bi kupil cenejše in ostali denar vložil v akustiko. To kot so rekli stari grki.
p.s. res se sliš neverjetno, vendar drži.
Še kaok slikco bom pripopal.
Aja p.s. šele na koncu sva se spomnila da bi lahko kako fotko naredila:oops: :oops:
#2
Objavljeno 21 april 2007 - 08:57
Bravo Ixi, tako se govori. Mi smo v novem studiju poskrbeli za akustiko
in stari monitorji zvenijo čisto drugače.
Tako, da res preden se dela diplome o firmah in modelih monitorjev ,raje poglejte kam boste dali te monitorje. Zadnjič sem videl enega Dj na My spejsu, ves gaden kako ima genelece, postavil pa jih je meter višje od glave, čisto ob steno in 30 cm en od drugega. Prostor pa ni bil, kaj preveč
akustično obdelan. Mislim da mu njegovi genelci tam precej Lažejo
lp
in stari monitorji zvenijo čisto drugače.
Tako, da res preden se dela diplome o firmah in modelih monitorjev ,raje poglejte kam boste dali te monitorje. Zadnjič sem videl enega Dj na My spejsu, ves gaden kako ima genelece, postavil pa jih je meter višje od glave, čisto ob steno in 30 cm en od drugega. Prostor pa ni bil, kaj preveč
akustično obdelan. Mislim da mu njegovi genelci tam precej Lažejo
lp
Sometimes a mistakes makes a best piece of music.
#5
Objavljeno 21 april 2007 - 05:07
Tudi mene so tile Alesisi presenetili. Se bolj so mi bili vsec pasivni z Lab Gruppen Fp2400 ampom. malo manj naporni so, pa bas je bolj tocen. Je pa res, da ce uporabljas tako mocan map, prej ali slej pride do kake spice ki skuri driverje
Btw, Lab Gruppen je amp v nekaksni D klasi (proizvajalec ne izda skrivnosti). To uporablja tudi ADAM v P seriji. Pa Focal prav tako..
A bi bil kdo zainetersiran za nadaljne teste? Jaz lahko ponudim KRK ST8, Hypex UCD180 (uporabljen v Adamovi P seriji), Lab Gruppen Fp2400 in nek starejsi a kar ok Akai amp.
Miha
Btw, Lab Gruppen je amp v nekaksni D klasi (proizvajalec ne izda skrivnosti). To uporablja tudi ADAM v P seriji. Pa Focal prav tako..
A bi bil kdo zainetersiran za nadaljne teste? Jaz lahko ponudim KRK ST8, Hypex UCD180 (uporabljen v Adamovi P seriji), Lab Gruppen Fp2400 in nek starejsi a kar ok Akai amp.
Miha
#6
Objavljeno 21 april 2007 - 06:32
QUOTE (ixi)
Prišla sva do zaključka, ki se napiše nako takole:
"Bolje uložite denar v akustiko prostora, kot dati bajne denarje za neke hude monitorje."
Če bi še enkrat odločal za monitorje bi kupil cenejše in ostali denar vložil v akustiko. To kot so rekli stari grki.
p.s. res se sliš neverjetno, vendar drži.
"Bolje uložite denar v akustiko prostora, kot dati bajne denarje za neke hude monitorje."
Če bi še enkrat odločal za monitorje bi kupil cenejše in ostali denar vložil v akustiko. To kot so rekli stari grki.
p.s. res se sliš neverjetno, vendar drži.
...to že jaz ves čas govorim, pa mi ni noben pretirano verjel, morda zgolj češ; nekaj že je na tem ampak tako drastično pa spet ni, kot ta bedak pravi. No pa je!
V dobro akustični tretirani sobi se lahko odlično testirajo tudi različni inštrumenti in pa mikrofoni, kompresorji, eqji, preampi...
Potem vidiš, da marsikateri mikrofon ali kompresor... sploh ni tako slab kot je bil poceni oz. je celo odličen nasproti dragemu neumannu uporabljanemu v klozetu.
To še ne pomeni, da drage komponente ne zvenijo še bolje kot "cenene" v pravem prostoru...
#18
Objavljeno 09 maj 2007 - 09:26
No pa nadaljujmo testiranje in sicer z Adam S3A.
Tokrat se nama z "Blasterjem" priključi še "BlackorWhite",
Meli smo spet na tapeti DYN-e 15 a, FOCALE-e Solo 6 Be in ADAM S3A.
Zaključek je ta verjetno znan
Jaz osebno sem prišel do zaključka da ne na S3A sliši res vse in da pri mixu nemoreš falit. Čeprav so Focali manj naporni za poslušat.
Res je da so poslušali samo posnetke, kaj se pa v mixu pojavi pa bog si ga vedi upam in mislim da nič kaj tregičnega.
še neki slikc:
Tokrat se nama z "Blasterjem" priključi še "BlackorWhite",
Meli smo spet na tapeti DYN-e 15 a, FOCALE-e Solo 6 Be in ADAM S3A.
Zaključek je ta verjetno znan
Jaz osebno sem prišel do zaključka da ne na S3A sliši res vse in da pri mixu nemoreš falit. Čeprav so Focali manj naporni za poslušat.
Res je da so poslušali samo posnetke, kaj se pa v mixu pojavi pa bog si ga vedi upam in mislim da nič kaj tregičnega.
še neki slikc:
#20
Objavljeno 09 maj 2007 - 11:15
Majice nisem nosil, ker je IxI mnenja, da si je ne zaslužim, da bi jo nosil. Za nošnjo le-te je baje potrebno imet doma control room večji od 3,5m^2, v življenju zamenjati najmanj štiri pare nearfield monitorjev in zašuštrati vsaj 36 mixov.
No, da vam povem (svoje skromno in še zdaleč ne tako strokovno kot ixi in blaster ) mnenje:
Po tem preizkusu sem postal samo še večji navijač Adamov. Ne morem pomagat. V kratkem sem slišal A7, P22 in sedaj še S3A in mi res odgovarja njihov sound.
Kar se tiče definiranosti, je bil Adam z naskokom najboljši monitor na testu.
Visoki toni so prava pesem! Nizke imajo DYN15a bolj poudarjene (tud speaker je večji). Pri Adamih ni tega "podna" slišat. Sicer ne vem, kaj je bilo narobe, ampak visoki toni pri DYN15a so bili zame nevzdržni. Neko cvrčanje, ki ga ne bi zdržal niti 10min. Prou glava boli. Ixi pravi, da je v prostoru glede na meritve premalo viskoh tonov. Če je temu tako, moram k dohtarju. Pri Blasterju v control roomu ni tega občutka. Tam so DYNi zelo spodoben monitor.
Focali? Jah, lastniki Focalov, brez zamere, ampak meni Focali pač niso tako všeč. Saj je to stvar okusa, I guess. Na njih se muzika zelo lepo posluša, nič ne rečem. Jaz pač na njih ne bi znal delat, no. Bi se mogu privadit najbrž.
Z izjemo orgazmičnega doživetja ob poslušanju main Genelecov v studiu 14 na rtv, mi je zaenkrat S3a najboljši monitor, kar sem jih slišal. Odgovarja mi karakter in definicija, ker ne pretiravajo, obenem se pa visoki tako lepo slišjio, pa tudi stereo slika je res dobra. Če zamižiš, imaš pred sabo glasbo v prostoru. Ni občutka, da prihaja ven iz dveh zvočnikov.
Takole. Zgoraj navedeni komentarji so plod lastnega dojemanja kaj je dobro in kaj ne, tako da verjamem, da se marsikdo ne strinja. Napisan komentar je popolnoma subjektiven.
LP blackorwhite
P.S.: in NE, to NI reklama za Adam.
No, da vam povem (svoje skromno in še zdaleč ne tako strokovno kot ixi in blaster ) mnenje:
Po tem preizkusu sem postal samo še večji navijač Adamov. Ne morem pomagat. V kratkem sem slišal A7, P22 in sedaj še S3A in mi res odgovarja njihov sound.
Kar se tiče definiranosti, je bil Adam z naskokom najboljši monitor na testu.
Visoki toni so prava pesem! Nizke imajo DYN15a bolj poudarjene (tud speaker je večji). Pri Adamih ni tega "podna" slišat. Sicer ne vem, kaj je bilo narobe, ampak visoki toni pri DYN15a so bili zame nevzdržni. Neko cvrčanje, ki ga ne bi zdržal niti 10min. Prou glava boli. Ixi pravi, da je v prostoru glede na meritve premalo viskoh tonov. Če je temu tako, moram k dohtarju. Pri Blasterju v control roomu ni tega občutka. Tam so DYNi zelo spodoben monitor.
Focali? Jah, lastniki Focalov, brez zamere, ampak meni Focali pač niso tako všeč. Saj je to stvar okusa, I guess. Na njih se muzika zelo lepo posluša, nič ne rečem. Jaz pač na njih ne bi znal delat, no. Bi se mogu privadit najbrž.
Z izjemo orgazmičnega doživetja ob poslušanju main Genelecov v studiu 14 na rtv, mi je zaenkrat S3a najboljši monitor, kar sem jih slišal. Odgovarja mi karakter in definicija, ker ne pretiravajo, obenem se pa visoki tako lepo slišjio, pa tudi stereo slika je res dobra. Če zamižiš, imaš pred sabo glasbo v prostoru. Ni občutka, da prihaja ven iz dveh zvočnikov.
Takole. Zgoraj navedeni komentarji so plod lastnega dojemanja kaj je dobro in kaj ne, tako da verjamem, da se marsikdo ne strinja. Napisan komentar je popolnoma subjektiven.
LP blackorwhite
P.S.: in NE, to NI reklama za Adam.
#22
Objavljeno 09 maj 2007 - 12:43
Tudi jaz se najprej globoko opravičujem, ker nisem nosil majice PlanetAudio. :oops:
Moje mnenje... Focali so me prepričali le in samo v studiu Sonus v Šempetru. Pri meni v studiu ne delajo niti približno tako dobro, pri IXIju so vseeno boljši. Vendar sem še vedno mnenja, da gre za zelo dobre HI-FI zvočnike, če bi hotel kaj zmiksat na njih bi prej diplomiral. Ne izključujem možnosti, da so kakšni B&W 602 celo boljši od Focalov.
Torej se osebno lahko osredotočim le na BM15A in S3A. Hmm... Pri IXIju imajo BM15A res katastrofalno srednjetonsko-visokotonsko področje. Pri meni v studiu delajo na pravi poziciji čisto drugače kot pri IXIju, z veliko lepšo "sredino in višino" ter z bass range-om, ki ga "čutiš".
Če pogledamo S3A... Ko že misliš, da so po karakterju zelo podobni Yamahi NS-10M (vsaj prvi in-your-face sound daje ta občutek), čez čas ugotoviš, da je to čisto druga zadeva. Stereo imageing je FENOMENALEN, vsak instrument ima natančno določeno pozicijo v miksu, natančno določen PROSTOR v miksu, lahko rečem, da glasbo slišiš "globinsko". Na S3A slišiš stvari, ki jih na drugih zvočnikih ne opaziš. Moti me edino to, ker nimajo tiste prave "globine" kot BM15A. Po moje, če bi dodal S3A en subwoofer... hehe...
Če poslušaš BM15A poslušaš stereo sistem, dva zvočnika iz katerih prihaja zvok. Če poslušaš S3A, poslušaš glasbeno "kuliso" in ne veš od kod prihaja ves ta zvok. Posnetek enostavno zaživi pred tabo.
Še nekaj sem opazil... mikse, za katere VEM da sem jih zaje..al (miksane na Yamaha NS-10M - midlasti zvočniki - posnetki imajo premalo mid-rangea), sem poslušal na S3A in BM15A. In moram rečt, da so se na S3A veliko bolje slišali, kot v resnici so (zaradi bolj povdarjenih midlov), na BM15A pa so prava katastrofa, saj so v nižini in višini prebogati, sredine pa ni nobene. Tukaj dajem plus BM15A.
Kaj je potem boljše?
Sicer je pa vse skupaj tudi stvar okusa. Mercedes, BMW ali Audi? Genelec, Dynaudio ali Adam?
Nekdo bi rekel: Na kar se navadiš, na tisto delaš in to je to... To deloma drži, vendar globalno gledano je definitivno S3A daleč pred vsemi. Na BM15A nikoli ne veš, kdaj je dovolj vokala, kdaj je preveč efekta, ... Po drugi strani mi je pa pri BM15A všeč to, da ful hitro reagirajo na EQ, veliko prej kot S3A. Tako recimo presvetel posnetek na S3A zveni spodobno, na BM15A je živa katastrofa.
Kar koli izmed teh dveh monitorjev izbereš, ne fališ. Če izbereš BM15A in S3A... toliko bolje.
Če koga zanimajo cene, čist za primerjavo: (pri Audio Pro d.o.o.): ADAM S3A =3.360,00 € (par), DYNAUDIO BM15A =2.340,00 € (par)
Mogoče pa bi bila zame idealna izbira ADAM S4A? :roll:
LP
Moje mnenje... Focali so me prepričali le in samo v studiu Sonus v Šempetru. Pri meni v studiu ne delajo niti približno tako dobro, pri IXIju so vseeno boljši. Vendar sem še vedno mnenja, da gre za zelo dobre HI-FI zvočnike, če bi hotel kaj zmiksat na njih bi prej diplomiral. Ne izključujem možnosti, da so kakšni B&W 602 celo boljši od Focalov.
Torej se osebno lahko osredotočim le na BM15A in S3A. Hmm... Pri IXIju imajo BM15A res katastrofalno srednjetonsko-visokotonsko področje. Pri meni v studiu delajo na pravi poziciji čisto drugače kot pri IXIju, z veliko lepšo "sredino in višino" ter z bass range-om, ki ga "čutiš".
Če pogledamo S3A... Ko že misliš, da so po karakterju zelo podobni Yamahi NS-10M (vsaj prvi in-your-face sound daje ta občutek), čez čas ugotoviš, da je to čisto druga zadeva. Stereo imageing je FENOMENALEN, vsak instrument ima natančno določeno pozicijo v miksu, natančno določen PROSTOR v miksu, lahko rečem, da glasbo slišiš "globinsko". Na S3A slišiš stvari, ki jih na drugih zvočnikih ne opaziš. Moti me edino to, ker nimajo tiste prave "globine" kot BM15A. Po moje, če bi dodal S3A en subwoofer... hehe...
Če poslušaš BM15A poslušaš stereo sistem, dva zvočnika iz katerih prihaja zvok. Če poslušaš S3A, poslušaš glasbeno "kuliso" in ne veš od kod prihaja ves ta zvok. Posnetek enostavno zaživi pred tabo.
Še nekaj sem opazil... mikse, za katere VEM da sem jih zaje..al (miksane na Yamaha NS-10M - midlasti zvočniki - posnetki imajo premalo mid-rangea), sem poslušal na S3A in BM15A. In moram rečt, da so se na S3A veliko bolje slišali, kot v resnici so (zaradi bolj povdarjenih midlov), na BM15A pa so prava katastrofa, saj so v nižini in višini prebogati, sredine pa ni nobene. Tukaj dajem plus BM15A.
Kaj je potem boljše?
Sicer je pa vse skupaj tudi stvar okusa. Mercedes, BMW ali Audi? Genelec, Dynaudio ali Adam?
Nekdo bi rekel: Na kar se navadiš, na tisto delaš in to je to... To deloma drži, vendar globalno gledano je definitivno S3A daleč pred vsemi. Na BM15A nikoli ne veš, kdaj je dovolj vokala, kdaj je preveč efekta, ... Po drugi strani mi je pa pri BM15A všeč to, da ful hitro reagirajo na EQ, veliko prej kot S3A. Tako recimo presvetel posnetek na S3A zveni spodobno, na BM15A je živa katastrofa.
Kar koli izmed teh dveh monitorjev izbereš, ne fališ. Če izbereš BM15A in S3A... toliko bolje.
Če koga zanimajo cene, čist za primerjavo: (pri Audio Pro d.o.o.): ADAM S3A =3.360,00 € (par), DYNAUDIO BM15A =2.340,00 € (par)
Mogoče pa bi bila zame idealna izbira ADAM S4A? :roll:
LP
#24
Objavljeno 09 maj 2007 - 01:12
Dobri review-i, ni kaj !
Ob vsem tem se jaz zamislim, kako sem lahko sploh zadovoljen s svojimi Logitech PC wannabe 2.1 zvočniki. OMG
Sicer pa snemam za svoj "gušt" kakor bi nekateri rekli.
Bi bilo pa interesantno imeti kakšne near-field boxe za pokušino. A kaj ko mi delodajalec noče tega kupit
Ravnokar sem si omislil nov multiefekt za kitaro Digitech RP 350 in sem na hitrco "vkup sklamfal" celih 8-10 sekund posnetka
Bobni Addictive Drums, pa 4 kitarce 2 akustiki, "žaganje" za podlago in mild distortion za easy solo.
link -> http://netvibes.box....118577644d57a19
Na "jajc" zvočnikih" se sliši presenetljivo dobro. Malo pan levo/desno, brez dodatnih efektov ,... in brez basa zaenkrat, ker ni bilo časa....
Ob vsem tem se jaz zamislim, kako sem lahko sploh zadovoljen s svojimi Logitech PC wannabe 2.1 zvočniki. OMG
Sicer pa snemam za svoj "gušt" kakor bi nekateri rekli.
Bi bilo pa interesantno imeti kakšne near-field boxe za pokušino. A kaj ko mi delodajalec noče tega kupit
Ravnokar sem si omislil nov multiefekt za kitaro Digitech RP 350 in sem na hitrco "vkup sklamfal" celih 8-10 sekund posnetka
Bobni Addictive Drums, pa 4 kitarce 2 akustiki, "žaganje" za podlago in mild distortion za easy solo.
link -> http://netvibes.box....118577644d57a19
Na "jajc" zvočnikih" se sliši presenetljivo dobro. Malo pan levo/desno, brez dodatnih efektov ,... in brez basa zaenkrat, ker ni bilo časa....
#26
Objavljeno 07 junij 2007 - 08:55
No nekaj moramo vedet da tu ni govora o računalniških al kakih čip speakerjih ampak že skoraj o highendu nearfeld monitors-no navzgor po cenah tak ni limita......hehe
Mislim da si takih speakerjev tud tlele ne more prvoščit niti 10 %, planet audia uporabnikov.
Erik
Mislim da si takih speakerjev tud tlele ne more prvoščit niti 10 %, planet audia uporabnikov.
Erik
#27
Objavljeno 07 junij 2007 - 09:59
...jaz bom šefu reku da mi posodi xlc ..ene 4 komade (2 na stran) pa 2 x-suba
Pa pridite testirat u mojo malo sobco če si upate :twisted: :twisted: :twisted: sicr pa kupujem neki si za doma mixat in trenirat (šola pač) in so vaše revizije več k dobrodošle ..le tako naprej!!
Pa pridite testirat u mojo malo sobco če si upate :twisted: :twisted: :twisted: sicr pa kupujem neki si za doma mixat in trenirat (šola pač) in so vaše revizije več k dobrodošle ..le tako naprej!!
..glasba je bog in jaz sem verski fanatik...
Alan Vranič - Mikro
051-386-161
Alan Vranič - Mikro
051-386-161
#30
Objavljeno 08 junij 2007 - 10:39
QUOTE (ixi)
QUOTE ([Blaster)
]Aja, plata od Frozenchildov, ki jo je delal GreasyGranny (ki ima Adam S3A) na S3A dejansko zveni UBIJALSKO!
LP
LP
Jp res je ! GreasyGranny => samo tako naprej :twisted:
Hvala lepa... :oops: brez prehude skromnostil... res je fajn slisat da je po vsem vlozenem delu na koncu produkt pohvaljen... Tudi v Mladini smo dobili 5 krizcev... ampak gre zasluga za to predvsem dobri glasbi in kickass vokalu.
Ze nekaj casa se pripravlja tudi spot za 'Pretence'... Bomo videli kako zadeva dela na TVju...
Adame S3A pa res toplo priporocam, verjetno so najboljsi (in najvitalnejsi) kos opreme v mojem studiju. So dragi, ampak spet ne predragi glede na to kaliko pripomorejo koncni kvaliteti izdelka...
Dodaj odgovor
1 uporabnikov bere to temo
0 članov, 1 gostov, 0 anonimnih uporabnikov