
Art TCS Twin Compressor
Začel
GiG-ON
, feb 01 2006 03:25
10 odgovorov v tej temi
#2
Objavljeno 01 februar 2006 - 07:50
O!
Tudi jaz sem ga že gledal in bral kritike ter pohvale!
Za ta denar je to to in mislim da nedela slabo!
Lahko pa ga kupiš in probaš pa potem poveš če se ga splača kupit !
cena : cca € 298,00 (http://www.musik-schmidt.de)
Tudi jaz sem ga že gledal in bral kritike ter pohvale!
Za ta denar je to to in mislim da nedela slabo!
Lahko pa ga kupiš in probaš pa potem poveš če se ga splača kupit !

cena : cca € 298,00 (http://www.musik-schmidt.de)
#3
Objavljeno 02 februar 2006 - 12:33
Odvisno za kaj ga rabiš. Če boš spustu čez cel stereo signal, je to tko, kot da bi šu v pancarjih laufat.
Če pa channel compression...ajde...može. Ne pričakuj čudežev.
Popoln klon npr. ssl bus kompresorja se da dobit od 300 EUR dalje.
ART...? Hm....Art za kompresorje je kot Clio za avte...ni lih Z-750, se bolj pa ne Mercedes 380SL
tkaih device-ov v tem cenovnem rangu je maljon tko d je bolj ali manj vseen k*** kaj kups
...enkat je moj kolega dobr -absurdno- reku:
"Behringerja kups zato, da si sf*ka sound"
I agree.
Če pa channel compression...ajde...može. Ne pričakuj čudežev.
Popoln klon npr. ssl bus kompresorja se da dobit od 300 EUR dalje.
ART...? Hm....Art za kompresorje je kot Clio za avte...ni lih Z-750, se bolj pa ne Mercedes 380SL
tkaih device-ov v tem cenovnem rangu je maljon tko d je bolj ali manj vseen k*** kaj kups
...enkat je moj kolega dobr -absurdno- reku:
"Behringerja kups zato, da si sf*ka sound"
I agree.
Bolje izdati kaseto kot prijatelja.
#5
Objavljeno 27 april 2006 - 11:47
Ola!
Pitch Shifter ocenjujes klon ssl-a na 300 evrov ali vec? Ja kdo ga bo pa za toliko sel delat? Samega lotanja je resda za par ur,vendar skupaj spravit material,naredit skatlo,napise,zadevo kalibrirat,odpravit morebitne napake...to je veliko veliko dela. 300 evrov je cena materiala ce se ne preseravas,uprabis poceni vu meter,nicesar pomotoma ne skuris...
Zadnjic mi je kopijo ssl nekdo ponujal za 750 evrov,pa se mi je to zdela v redu cena.
Aja,pa se to:bolje nic kompresirat kot pa z behringerjem.
Lp
Pitch Shifter ocenjujes klon ssl-a na 300 evrov ali vec? Ja kdo ga bo pa za toliko sel delat? Samega lotanja je resda za par ur,vendar skupaj spravit material,naredit skatlo,napise,zadevo kalibrirat,odpravit morebitne napake...to je veliko veliko dela. 300 evrov je cena materiala ce se ne preseravas,uprabis poceni vu meter,nicesar pomotoma ne skuris...
Zadnjic mi je kopijo ssl nekdo ponujal za 750 evrov,pa se mi je to zdela v redu cena.
Aja,pa se to:bolje nic kompresirat kot pa z behringerjem.
Lp
#7
Objavljeno 27 april 2006 - 08:34
Kaj vem,jaz sem do sedaj enkrat imel priloznost "kompresirat" z behringerjem pa se je izkazalo bolje brez.
Za ART kompresor ki si ga omenjal sem pa slisal da je cisto soliden,a ga sam nisem nikoli sprobal.
Ne me narobe razumet: ne pravim da mora vsakdo imeti ssl,se le trudim s kopiranjem vezja ker je pac neumno zapravljati veliko denarja za majhne razlike. Pri tem sem cisto realen.
Sicer si pa je bilo kar nekaj napisanega o Art-u na Gearslutz Gear. Se tam poglej.
Za ART kompresor ki si ga omenjal sem pa slisal da je cisto soliden,a ga sam nisem nikoli sprobal.
Ne me narobe razumet: ne pravim da mora vsakdo imeti ssl,se le trudim s kopiranjem vezja ker je pac neumno zapravljati veliko denarja za majhne razlike. Pri tem sem cisto realen.
Sicer si pa je bilo kar nekaj napisanega o Art-u na Gearslutz Gear. Se tam poglej.
#8
Objavljeno 27 april 2006 - 11:44
Js pa dokler si nisem nabavil Focusrita in Tla-ja sem si kr dosti pomagal z composerjem,... za svojih 35.000 deluje odlično,...
Kot elektrotehnik-elektronik se s tvojo trditvijo sploh ne strinjam, res bi rad, da ko stvar izdelaš si nekje sposodiš še originalno komponento in narediš realen in surov A-B test,.. vejrami, da že samo zaradi majhnih toleranc pri uporabljenih elementih in enega samega "na-pol" hladnega spoja boš imel sigurno več šuma in slabši response,... bi pa res rad poslušal a-b test,...
Kot elektrotehnik-elektronik se s tvojo trditvijo sploh ne strinjam, res bi rad, da ko stvar izdelaš si nekje sposodiš še originalno komponento in narediš realen in surov A-B test,.. vejrami, da že samo zaradi majhnih toleranc pri uporabljenih elementih in enega samega "na-pol" hladnega spoja boš imel sigurno več šuma in slabši response,... bi pa res rad poslušal a-b test,...
Music 4 Life,...
#9
Objavljeno 28 april 2006 - 08:37
saj nikoli nisem pricakoval istega sounda. a trdim da bodo moje tolerance mnogo manjse kot pri ssl-u leta 85.ce si elektrotehnik potem ves koliko boljse elemente in vca-je imamo sedaj na razpolago. pa delam na preverjene pcb-je ki jih ravno zaradi spojev,ozemljitve in podobnega ne izdelujem sam. vem da za ssl-ov zvok potrebujes se preamp in vse ostalo identicno. to me sploh ne zanima. ampak nazadnje je ven prisel kompresor ki je imel podoben karakter kot original. ne prevec dober za tracke,zelo fajn za master. stereo image je bil ok,nic oscilacij,suma. imam tudi primerjalne vrednosti napetosti po vezju ki so se kar ujemale.
vidim da ti te stvari ne disijo. jaz se pa rad malo igram in s tem tudi kaj naucim. ce ze govoris o tolerancah res primerjaj karakteristike lementov iz 80. let in zdajsnje. se da marsikaj narest ce se potrudis in imas preverjen projekt.
vidim da ti te stvari ne disijo. jaz se pa rad malo igram in s tem tudi kaj naucim. ce ze govoris o tolerancah res primerjaj karakteristike lementov iz 80. let in zdajsnje. se da marsikaj narest ce se potrudis in imas preverjen projekt.
#10
Objavljeno 28 april 2006 - 11:57
Govoriš o SSL-u, se pravi govoriš o pojmu sounda-(vsaj naj bi bil),.. če delaš kopijo, pol prčakuješ vsaj približno isti sound ane?= Drugače ne delaš ssl ampak nek hibrid,... ker sem tudi sam nekaj lotal lahko mirno rečem, da je strojno lotanje boljše,... ker je natančno, kontrolirano in predvsem ne pregreva elementov, kar se zelo hitro zgodi z ročnim delom,...tako, da ni vse samo v kvaliteti elementov. Ni da mi artwork ne diši, dišalo bi mi če bi razvijal nekaj lastnega, ne pa kopiral in zagotavljal da bo isto,... Poleg tega ti še enkrat poudarjam, imam občutek, da daješ preveč teže na tehniko, oprema je samo orodje s katerim lažje prideš do željenih rezultatov,.. sam dajem večjo težo na komad, na kaj mi pove na aranžma,itd... razlika med akg C12 in nekim običnim large condenserjem se tako malo pozna v miksu,... še posebaj če je komad aranžmajsko bogat,... preampi in kompresorji so pa danes vse bolj izenačeni,... vsaj zdi se mi,...
Lp in lepo delaj naprej,...
Lp in lepo delaj naprej,...
Music 4 Life,...
#11
Objavljeno 28 april 2006 - 05:18
s tem ssl-om je takole: pred leti je lastnik gyraf audio ( le poglej si sajt in projekte-nic brezveznega kompliciranja tako kot drugod) zase izdelal kompresor identicen komp. v ssl4000 mizah. nato je zadevo malo poenostavil;vse je ostalo popolnoma enako,le sidechain je izpustil in notri vgradil cip ki je enak originalu,le da nima trimera za nastavljat distortion ker je ta nastavljen ze tovarnisko. ker je bil po njegovih besedah rezultat primerljiv originalu je skupaj spravil vso dokumentacijo,naredil layout za pcb.. in to dal na svoj (med diy ljubitelji eden bolj cenjenih) sajt poleg ostalih projektov ki jih sicer tudi trzi preko svoje firme na danskem. poleg firme za izdelavo pro audio opreme ima tudi studio ki je v tistih krajih menda kar cenjen.
na netu je ogromno taksnih in drugacnih sajtov s projekte za katere avtorji trdijo da so fenomenalni,a ko jih izdelas se izkaze da sploh ni tako. sam sem par stvari naredil in vem kako je. gyraf audio je eden izmed treh kar jih jaz poznam ki imajo profi dokumentacijo,projekte vredne truda,pa se vse dela brez napak. poleg sajta obstaja se prodigy pro forum kjer je podpora za njegove in nekatere druge projekte. tam so podane tudi meritve,a-b testi,clanki mednarodno cenjenih avtorjev idr. nekaj tega je tudi na gearslutz gear forumu ki se meni zdi spica kar se tice pro audio. oglej si ga.
kar se tice sounda ssl kopije (v resnici je to gssl-gyraf audio ssl) je pa takole: karakter je tipicno ssl-ov. pocasen,dokaj nevtralen primeren za group mixe predvsem bobnov ali masterja. obstaja veliko boljsih kompresorjev,tudi takih ki se jih da narediti doma (urei 1176),a je privlacen zaradi izjemne preprostosti in nekriticnosti pri izbiri materiala ki ga je itak zelo malo.
kar se tice lotanja je takole: strojno je boljse,a pri gssl-u lotas samo upore,kondenzatorje in podnozja. VCA-jev ne lotas direktno. zato se komponente ne unicujejo oz spreminjajo karakteristik. in se to:vezje je zasnovano tako da ne rabi nobenega uparjanja cesarkoli.
omenjal si tudi razvoj svoje opreme. to bi se splacalo ce bi stavr potem uspesno trzil,sicer gre prevec casa in denarja,pa tudi odkriti je tezki kaj zares novega. saj ves da se zdaj vecinoma le se kopira oz kombinira tako in drugace. zato raje kopiram,malo prilagodim. to mi je zaenkrat dovolj.
tehniki dajem poudarek zato ker je pac tema taka. o aranzmajih bi govoril kje drugje,a me niti ne zanimajo ne vem koliko.
s tistim kar si rekel o mikrofonih se pa ne strinjam.ja,ce imas en vrhunski in ostale povprecne majke se res ne pozna. a ce je vecina vrhunskih je razlika vec kot ocitna. a si ze kdaj posnel npr celo jazzovsko baterijo z dvema dobrima kondenzatorcema? tam se se kako pozna kaj imas. kar probaj.
ja,preampi in kompresorji so vse bolj izenaceni kar se tice suma,frekvencnega odziva,specifikacij na splosno. a v praksi je po mojih opazanjih veliko razlik v karakterju sounda ki ga je tezko "izmeriti".
tudi jaz ti zelim uspesno delo. in upam da bomo v kratkem kaksno zadevo skupaj sprobali in kaksno rekli o razlikah.
Lp
na netu je ogromno taksnih in drugacnih sajtov s projekte za katere avtorji trdijo da so fenomenalni,a ko jih izdelas se izkaze da sploh ni tako. sam sem par stvari naredil in vem kako je. gyraf audio je eden izmed treh kar jih jaz poznam ki imajo profi dokumentacijo,projekte vredne truda,pa se vse dela brez napak. poleg sajta obstaja se prodigy pro forum kjer je podpora za njegove in nekatere druge projekte. tam so podane tudi meritve,a-b testi,clanki mednarodno cenjenih avtorjev idr. nekaj tega je tudi na gearslutz gear forumu ki se meni zdi spica kar se tice pro audio. oglej si ga.
kar se tice sounda ssl kopije (v resnici je to gssl-gyraf audio ssl) je pa takole: karakter je tipicno ssl-ov. pocasen,dokaj nevtralen primeren za group mixe predvsem bobnov ali masterja. obstaja veliko boljsih kompresorjev,tudi takih ki se jih da narediti doma (urei 1176),a je privlacen zaradi izjemne preprostosti in nekriticnosti pri izbiri materiala ki ga je itak zelo malo.
kar se tice lotanja je takole: strojno je boljse,a pri gssl-u lotas samo upore,kondenzatorje in podnozja. VCA-jev ne lotas direktno. zato se komponente ne unicujejo oz spreminjajo karakteristik. in se to:vezje je zasnovano tako da ne rabi nobenega uparjanja cesarkoli.
omenjal si tudi razvoj svoje opreme. to bi se splacalo ce bi stavr potem uspesno trzil,sicer gre prevec casa in denarja,pa tudi odkriti je tezki kaj zares novega. saj ves da se zdaj vecinoma le se kopira oz kombinira tako in drugace. zato raje kopiram,malo prilagodim. to mi je zaenkrat dovolj.
tehniki dajem poudarek zato ker je pac tema taka. o aranzmajih bi govoril kje drugje,a me niti ne zanimajo ne vem koliko.
s tistim kar si rekel o mikrofonih se pa ne strinjam.ja,ce imas en vrhunski in ostale povprecne majke se res ne pozna. a ce je vecina vrhunskih je razlika vec kot ocitna. a si ze kdaj posnel npr celo jazzovsko baterijo z dvema dobrima kondenzatorcema? tam se se kako pozna kaj imas. kar probaj.
ja,preampi in kompresorji so vse bolj izenaceni kar se tice suma,frekvencnega odziva,specifikacij na splosno. a v praksi je po mojih opazanjih veliko razlik v karakterju sounda ki ga je tezko "izmeriti".
tudi jaz ti zelim uspesno delo. in upam da bomo v kratkem kaksno zadevo skupaj sprobali in kaksno rekli o razlikah.
Lp
Dodaj odgovor

1 uporabnikov bere to temo
0 članov, 1 gostov, 0 anonimnih uporabnikov