Vsekakor reverberacija v akustičnih tretiranih prostorih mora biti obvladana primerno namenu prostora. To so osnove vsake knjige o akustiki, na prvih 50 straneh. Reverberacija je seveda premo sorazmerna z velikostjo (volumnom) prostora. Za studije npr. je to lahko kar raztegljiv pojem- velja za snemalne prostore, vendar v mixing roomu bi naj bil "odjek" znotraj "haasovega" efekta (malo prebrskajte po netu, za tiste ki ne poznajo tega, drugače bo post spet predolg

), drugače bodo imeli možgani pri poslušanju hude probleme s kompenzacijo.
Live room pa naj ima po želji ambient (seveda je zelo pomemben volumen, oblika prostora, akustičen tretman, pozicija zajemanja/poslušanja...), vendar se le-tega v nadaljnjem procesu mixanja ne boste več znebili.
Je pa od vsega najbolj pomembno da je reverberacija v prostoru kontrolirana tako, da je "padanje" njene moči (skozi čas seveda -Rt60 standard- tudi na netu) čimbolj enakomerna, tudi gledano z zornega kota frekvenčnega spektra.
Glede ustanov ki so specializirane za akustiko v Slo. pa imam žal pomisleke (upam da se motim), namreč; nekega posebnega referenčnega objekta v Slo. še niso naredili (drugače bi firma Waves že poslala svoje strokovnjake da "ujamejo" kakšen impulz za svoj plug

).
Pojdite si tudi poslušat tisto čudo od novo obdelane dvorane v SNG Mb., tak-tak. Je pa nekdo pokasiral kar nekaj $.
Pripomnil bi le še tole; v tujini se s tem povečini ne ukvarjajo le teoretiki (namreč tisti ki nekaj štejejo v svetovnem merilu), temveč tudi veliki praktiki, ki so specializirani (vsaj večina) le za eno področje in tam so dokaj znani, seveda delajo tudi druge stvari, vendar tam manj ali bolj uspešno"krpajo".
Ne poznamo samo akustiko zaprtih prostorov, temveč tudi odprtih ter tudi ti se delijo na mnogo različnih vej...
Lepo je če akademsko poznaš teorijo, na koncu pa recimo prostor akustično ni všeč mix inženiru ali pa mu še vedno otežuje translacijo mixa iz sobe v običajne vendar različne "konzumerske

" prostore. (Kaj pa ve navaden "tehnik"...)
Pravi strokovnjaki naknadno tudi odpravijo/popravijo svoje zmote.
Obstaja sicer nekaj "trotl ziher" metod katerih se posložujejo začetniki, semipro. in profesionalci, ampak za doseči odlične reference pa je preostalo še kar nekaj trikov/korakov,...katerih pač ni šlo zračunati.
Ampak ker je vse relativno in ker ljudje pač moramo nekako vse "standardizirat"; akustiko posameznih referenčnih prostorov lahko ocenjujejo le drugi priznani strokovnjaki kateri ne gledajo formul, strokovnih metod, ISO standardov, dizertacij... ampak sprva enostavno prisluhnejo inštrumentu oz. prostoru (in se potem naslajajo nad metodami), ti pa verjetno malokrat zaidejo v Slo. in poslušajo naše "sobe".
Določeni specialisti tudi ponujajo celovite integrirane rešitve (tudi z ozvočenjem) za uspešno uglasitev prostora, saj so vse komponente postopoma dodajane egzaktno in empirično.Ko pa se grejo temeljito od čistega začetka (najbolje) se pa ve- od temeljev dalje.
To je samo moje mnenje.