Nasveti za monitorje
#1
Objavljeno 20 januar 2009 - 10:50
Vem, da je razlika, če vežeš monitorje prek jack-jacka ali xlr-xlrja glede kvalitete, ampak mi je en tip včeraj rekel, da je gromozanska razlika. Je to res? Amapk bi si pol moral nabaviti neko mešalko majhno ipd., ker žau na UX-Tone Port, perk katerega vežem monitorje, nimam xlr izhoda.
Lp!
#4
Objavljeno 20 januar 2009 - 01:35
Aja, pa pazi da bosta oba kabla imela enako dolžino, drugače bo eden igral z zamikom.
LP
Predvidevam, da sem zastavil smešno vprašanje oz., da je trditev onega k mi je to povedal napačna?!
#5
Objavljeno 20 januar 2009 - 02:24
Dosti je takih mitov.
En praktičen nasvet, če boš imel kable nekoliko predolge jih ne zvijaj v kolut/ tuljavo, ker če niso dobro šildani lahko kakšen AM signal uloviš oz. povečaš možnost da el-mag smog iz okolice slabo vpliva na tvojo "tuljavo". Raje naj kabel leži nezmotan.
Parkrat sem na monitoringu preko slušalk, ko sem imel neke res leve kable (mogoče proel, ne vem) in zmotano tako kot sem povedal lovil francoski radio, drugič španskega,... kak kdaj, pa še slabi program so imeli
#6
Objavljeno 20 januar 2009 - 07:00
Aja, pa pazi da bosta oba kabla imela enako dolžino, drugače bo eden igral z zamikom.
LP
kaj si pa siten se nis naspal?
#8
Objavljeno 20 januar 2009 - 08:40
Vem, da je razlika, če vežeš monitorje prek jack-jacka ali xlr-xlrja glede kvalitete, ampak mi je en tip včeraj rekel, da je gromozanska razlika. Je to res? Amapk bi si pol moral nabaviti neko mešalko majhno ipd., ker žau na UX-Tone Port, perk katerega vežem monitorje, nimam xlr izhoda.
Lp!
Razlika kakšni so kabli, in kakšne priključke imajo definitivno je, kako velika je pa odvisno od tvojega sistema! Torej odvisno kakšne monitorje imaš v tvojem primeru in prav tako kakšno mešalko imaš. Na žalost se pri low budget opremi razlika veliko manj opazi ko pa pri kakem dražjem sistemu.
Ni pa tu take razlike da bi lahko reko da če imaš jack-jack igra slabo, če pa je xlr-xlr pa da igra dobro! To pozabi...
Pri xlr priključku je pač 0 fizično ločena od +/-
Upam da sem ti s tem kaj pomagal.
Definitivno pa ne kupovat dražje mešalke zaradi XLR izhodov! hehe..
LP
T.
#10
Objavljeno 20 januar 2009 - 10:19
#11
Objavljeno 20 januar 2009 - 11:26
Vem, vem kakšni kabli obstajajo in čemu služijo... mene zanima, če torej naj moja povezava ostane tak kak je....... rač.---> usb - UX2----> mono jack v monitor.
LP
#14
Objavljeno 21 januar 2009 - 09:29
LP,
T
Torej, če zdaj razumem zamenjam mono jacka za stereo jacka in bo to isto kot xlr... bi moralo bite malo boljše pol, glede zvoka?
#15
Objavljeno 21 januar 2009 - 09:47
Jaz nisem zagovornik zgoraj omenjene teorije. Dvomim da bi ljudje zagovarjali XLR priključke če bi stereo jack delal enako dobro, oz če ne bi bilo razlike!
Že samo če pogledaš komponente višjega cenovnega razreda, npr. Hi-end ojačevalce višjega cenovnega razreda. Zakaj nimajo jack inputov ? zakaj imajo XLR ? sigurno ne zaradi lepšega!
To je moja teorija in teorija ljudi ki imajo veliko izkušenj in znanja, da ne bo kdo zameril ki se ne strinja z mano!
LP
#16
Objavljeno 21 januar 2009 - 09:57
kakor se sami odločijo.
Pri studijski tehniki bi se jaz držal balansiranih povezav, bodisi jack ali xlr, to je vse.
Kako in kaj pa na tistih linkih.
#17
Objavljeno 21 januar 2009 - 10:09
Že samo če pogledaš komponente višjega cenovnega razreda, npr. Hi-end ojačevalce višjega cenovnega razreda. Zakaj nimajo jack inputov ? zakaj imajo XLR ? sigurno ne zaradi lepšega!
To je moja teorija in teorija ljudi ki imajo veliko izkušenj in znanja, da ne bo kdo zameril ki se ne strinja z mano!
LP
Ja se ti pridružujem... nadomeščati xlr z stereo jackom mi je čudno. Res ja, zakaj pol na kakih ojač. ni trs-jov.
#19
Objavljeno 21 januar 2009 - 10:31
Preberite si še enkrat vse in tudi linke!
Med balansiranimi povezavami z različnimi priključki ni razlik!
Nisem neki expert, zato sem tudi tu vprašal, kako stvari delujejo... ampak razlika že mora biti med trs in xlr. Toretično delujeta oba na isti način, praktično gledano pa bi rekel, da ne. Vsaj pri kaki več meterski uporabi trs-jev ni zaželjena, prav tako pri uporabi phantoma. Tu se vrjetno razlikujeta, da je xlr bolj zanesljivi. Zdaj v mojem primeru za studijske monitorje, pa verjetno pride v poštev trs tudi, ampak nisem ziher..se sploh lahko kaj narobe zgodi? Verjetno ne...
#20
Objavljeno 21 januar 2009 - 11:37
Night Crawler, probaj obe varjanti pa se sam odloči za tisto ki ti bo najbolj pri srcu oz. za tisto ki ti bo odigrala boljše! Na forumu boš težko izvedel kaj se boljše sliši, ker ima tukaj vsak svoje mnenje...
Jaz iz osebnih izkušenj pa vem da so razlike marsikje... odvisno na čem je zvočnik (stojalo ali miza in kakšno seveda je stojalo), ne čem je ojačevalec, kašni so kabli, priključki, elektrika, napeljava, blablablablabla...
Vse to so minimalne razlike ampak jih človeško uho zazna! Tako kot se najbrž dobro opazi kakšen tervol je uporabljen v izolacijo oz. v akustičnem tretmaju sobe,studia...
#21
Objavljeno 21 januar 2009 - 01:43
science-versus-gearslutz
...ko si preberete vseh 24 strani (in narašča), boste videli s čim vse se ljudje bavijo in kaj vse slišijo, ko se pa izmeri z napravami pa ostanejo brez besed ali pa se prepirajo ali je to bilo narejeno kot je treba...
Preberite si še debate na GSju o kablih in razlikah, tam se koljejo inženirji svetovnega formata, fizika pa je do sedaj še zmeraj zmagala.
Tudi debate o 16 vs 24 bit in 44.1 vs 192kHz so izjemno popularne, pa tudi tu fizika zmaguje... zaenkrat:)
... dokler se ne bo uveljavila kakšna alternativna fizika.
To kar pa pravi Turban:"Night Crawler, probaj obe varjanti pa se sam odloči za tisto ki ti bo najbolj pri srcu oz. za tisto ki ti bo odigrala boljše! Na forumu boš težko izvedel kaj se boljše sliši, ker ima tukaj vsak svoje mnenje... " je živa istina.
Izberi kar tvojima ušesoma in dsp-ju med njima najbolj paše:)
Nauk, vsaka mala sprememba je lahko slišna objektivno ali subjektivno, najpomembneje je da ustvariš dober in kvaliteten izdelek!
Veste na kakvojaki opremi so nastajali genijalni izdelki...
#22
Objavljeno 21 januar 2009 - 02:22
Najbolši primer mi je še vedno ko en pro inženir nastavlja EQ al kompresor in misli da je potweekal sound, potem pa ugotovi da je bila zadeva na bypass.
Lp
#23
Objavljeno 21 januar 2009 - 02:26
#24
Objavljeno 21 januar 2009 - 03:02
Marsikdo ima različne konektorje na kablih... v zvočni jacke v monitorjih xlre, nekateri jack-jack, ipd. Kupiš kaj rabiš. Ni važno kakšni so konektorji, važno je da so balansirani.
In kot pravijo tataji "Use balanced connectors on balanced gear!"
#25
Objavljeno 21 januar 2009 - 11:19
#26
Objavljeno 22 januar 2009 - 12:54
Razlika v soundu ... ne me hecat no ...pleh je pleh
#27
Objavljeno 22 januar 2009 - 01:04
#28
Objavljeno 22 januar 2009 - 02:14
Zakaj pa ne dajejo v mikrofonske predojačevalce TRSjev namesto XLRov? Zato, da ne bi po pomoti ven potegnil kabel in bi s phantomom skuril še pol preampa in mikrofon zraven.
Vrnimo se h kakšnim bolj resnim temam, ne pa tuki nabijat o konektorjih, BALANSIRAN je BALANSIRAN, ni važno al je TRS, XLR, KTR, ŠSM ali ĆŽĐ.
LP
#29
Objavljeno 22 januar 2009 - 08:38
LP
Sound imajo ĆŽĐ najbolši
#30
Objavljeno 22 januar 2009 - 10:13
Ej, to sem pa slišal ! Samo so posrebreni baje boljši od pozlačenih. Ne me vprašat zakaj...
ADRaudio
www.adraudio.com
Dodaj odgovor
1 uporabnikov bere to temo
0 članov, 1 gostov, 0 anonimnih uporabnikov