
Kateri prenosni snemalnik?
#1
Objavljeno 28 julij 2008 - 06:44
Zanima me, kakšne so vaše izkušnje s prenosnimi snemalniki za terenska snemanja?
Katere uporabljate in kako ste zadovoljni z njimi?
Katere mikrofone uporabljate z njimi?
Zelo popularen je baje m-audio microtrack, ampak od kar je izšla verzija II, ima veliko problemov z samo stabilnostjo.
Drugo kar je, me pri teh zunanjih snemalnikih zelo motijo slabi preampi, ker če natančno poslušam kake testne posnetke iz neta, imajo vsi precej šuma oz. hiss-a.
Ima kdo izkušnje s kako napravo, ki bi snemala clean, čisto in kvalitetno, pa da bi seveda bila prenosna?
Drugače je microtrack I kar vredu, samo mu v minus štejem interno baterijo in pa seveda slab preamp.
Ena varianta sicer obstaja, digitalna povezava s preampom, ampak nisem še zasledil trgovine v slo, kjer bi imeli prenosne baterjske preampe.
Eden od takih, ki sem ga našel na netu je mic 2496.
#6
Objavljeno 28 julij 2008 - 07:22
Res profi makina, v Thomannu nov stane 1700€...
#7
Objavljeno 29 julij 2008 - 02:02
Npr. Sony MZ-RH1 je poleg imel še SW za prenos in konverzijo prispevkov pa tudi za editing.
Ja, predvsem zaradi spominske kartice in zato, ker nima možnosti snemanja v mp3 formatu, pa še prenašat je treba 1,1, kar pa včasih traja.
Kakšen pa je bil posnetek?
Si mel veliko šuma glede na to, da si snemal samo z enim mikrofonom?
Mislim glede na ta mick, kako si ga postavil.
Gor ima možnost določanja kota 90, oz 120 stopinj.
Ne, z mickom ni nič narobe, samo zvokovno mi deluje zelo specifično še posebaj, če si preveč oddaljen od njega. Če pa si preblizu, gre pa itak v clipping.
Odvisno pa je seveda tudi to, kakšen snemalnik se uporablja.
Vedno ko sem snemal s tem mickom sem ugotovil da zelo hitro zgublja na kvaliteti, če se preveč oddaljiš tako da mislim, da ni omnydirectional.
Mislim pa, da je to zato, ker ima ta mick very low output.
Pa še nekaj je. Zelo je natančen in zelo pomembno je, kako se govori vanj. Ker, če nisi točno na sredini, je potem pan stereo slika malo čudna.
#8
Objavljeno 29 julij 2008 - 07:51
Z Sony micom sem snemal vokalni zbor, mic se pozicioniral na center, dvignil malce nad zbor ter ga nagnil navzdol, ga svičal na 120° in pritisnil REC na MD. Posnetek je bil QL. Dodal reverb in to je blo to.
Zaklipa ja in ne, odvisno od situacije, je pa res da ful pobira P-je in B-je.
Zaenkrat se mi obnaša najboljše od vseh sprobanih micov, vse tam od Shura, Sennheiserja, Beyerdinamica,....
#9
Objavljeno 29 julij 2008 - 12:09
Baje, da slabšega preampa kot ga ma, že skoraj nebi mogu met.
Posnemi nekaj glasnega, pa boš mel takoj distorzijo, da ne govorim spet o šumu, ki ga ma ta recorder kar precej.
Men osebno, so še najbolj všeč tele:
Sound devices 722 t, tascam hdp2 in pa marantz pmd 671.
S tem da, pmd 660 nima kodiranja v mp3 več kot 128 kbps tako da, raje dam več za recorder, pa ga mam vsaj za neki časa.
Evo ena stran, ki je meni glede review-jev še najbolj všeč:
http://www.transom.org/
#11
Objavljeno 30 julij 2008 - 02:47
Sam glede na review-je in glede na to, kar sem slišal sam, je preamp absolutno preglasen, me spominja na stare čase, ko smo snemali še na kasete.
Mogoče, pa so pri marantzu nostalgični, pa so pustili tak preamp

#13
Objavljeno 30 julij 2008 - 11:49
Audio encoded as MPEG1/2 Layer 2, Layer 3(MP3) 56kbps-256kbps
16 Bit / 48kHz Linear recording option for high quality sound
Audio stored on interchangeable Compact Flash (CF) Cards
Digital in/out on SP/DIF
Mono or Stereo operation
3 hours continuous recording with alkaline batteries
Additional Stereo-Line-In and Stereo-Mic-In
Stereo-Line-Out
Headphone Out
Marker function during recording
Za testiranje pa te vabim, da ga osebno sprobaš!
Moraš dobit občutek, da to ni plastična igračka in kako preprost je za uporabo.
#16
Objavljeno 27 oktober 2008 - 05:21
Tole je moj prvi poust na temu forumu tko da najprej use pozdravljam.
Js sm meu priložnost se srečat s par terenskimi recorderji. Šlo je predvsem za snemanje reklam in filmou.
In morm rečt da najboljša mašina je definitivno Aaton Cantar-X2 Aaton
Podoben recorder je tud Nagra VI Nagra...aja ..pa še HHB portadrive sm uporabljal HHB.
Res je da so ti recorderji zelo dragi..vendar je tudi posnetek temu primerne kvalitete. (ob uporabi dobrih mikrofonou seveda)..Za film se ponavadi uporabljajo Sennheiser MKH60/70 ali pa drugi podobni usmerjeni mikrofoni. Za stereo posnetke sm imeu letos možnost snemat na Schoeps MS...zelo hudi mikrofoni. Schoeps
Precej cenejši (in tud bolj primeren za snemanje izjav-novinarsko področje) je pa tale: Sony PCM-D50 Sony
in ima zraven že stereo mic.
Podoben je še Zoom H4 Zoom
Drgač se mi pa zdi Sound Devices nekje umes med Aatoni in Sonyji, tko cenovno kot po kvaliteti; čeprau še nism snemal na Sound Devices.
Tok o tem
Pero
#17
Objavljeno 27 oktober 2008 - 05:36

sem ga parkrat videl v živo, me je imelo da bi si ga kar odnesel:)
Moram rečt da imaš okus tako za terenske rekorderje kot za mikrofone:)
In točno tako kot si rekel za zoom in sony recorder (pa tudi m-audiji ipd.); "in tud bolj primeren za snemanje izjav-novinarsko področje"!
#18
Objavljeno 28 oktober 2008 - 09:13

Glede Cantarja se strinjam zadeva je več kot odlična. Delal parkat že nanj in


drugače pa vidim da si pozabil še na Devo, čeprav tale Deva mi ni všeč. Ni tako hmm userfriendly kot Cantar. In na žalost tudi ni tako robustna kot Cantar, tako da...
Glede mikrofonov za teren. Hja Schoepsi so supr toda ne pozabi še na DPA ali pa celo na Soundfield
Soundfield je supr za snemanje kakih atmosfer oz kakih efektov.
Glede Sennheiserjev pa niso samo MKH60 oz 70 v igri. Dosti se tudi uporabljajo še 416 oz 816. (slednji so suupr za zunaj)
Kaj ba bube? Res je da z njih ni lep zvok, toda vedno pa ti lahko pridejo prav

Sam sedaj največ delam z DPA 4060 bubicam z Zaxcomovim oddajniki in sprejemniki. Čeprav tudi kaki Lectrosonicovi oddajniki se jih ne bi branil. (v bistvu če oz. ko bom nabavljal opremo potem verjetno Lectrosonics pa DPA 4060 bubica

lp Avi
p.s. Pero a si ti drugače od 100ke ?? Sam sem bil oz hodim še delat največ trenutno za Ritem. Lahko pa pade kak


Tole je moj prvi poust na temu forumu tko da najprej use pozdravljam.
Js sm meu priložnost se srečat s par terenskimi recorderji. Šlo je predvsem za snemanje reklam in filmou.
In morm rečt da najboljša mašina je definitivno Aaton Cantar-X2 Aaton
Podoben recorder je tud Nagra VI Nagra...aja ..pa še HHB portadrive sm uporabljal HHB.
Res je da so ti recorderji zelo dragi..vendar je tudi posnetek temu primerne kvalitete. (ob uporabi dobrih mikrofonou seveda)..Za film se ponavadi uporabljajo Sennheiser MKH60/70 ali pa drugi podobni usmerjeni mikrofoni. Za stereo posnetke sm imeu letos možnost snemat na Schoeps MS...zelo hudi mikrofoni. Schoeps
Precej cenejši (in tud bolj primeren za snemanje izjav-novinarsko področje) je pa tale: Sony PCM-D50 Sony
in ima zraven že stereo mic.
Podoben je še Zoom H4 Zoom
Drgač se mi pa zdi Sound Devices nekje umes med Aatoni in Sonyji, tko cenovno kot po kvaliteti; čeprau še nism snemal na Sound Devices.
Tok o tem
Pero
#19
Objavljeno 29 oktober 2008 - 11:32
Res je ja ..u 100tki delam ze lep cajt.
Za Devo sm tud že slišou...ampak delal z njo pa še nism.
Soundfielda majo na Vibi ..mislm da tega ST350...oz neki podobnega. Ampak nism se še spustu u tale B format surround.
Kar se pa bubic tiče mamo pa na 100tki Lectrosonics koplet: oddajnik, sprejemnik..in morm rečt da so te bubice špica...super sound (če se jih da na lepo pozicijo naštimat). Sm uporabljal tud bubice od Vibe (Sennheiser)...in so Lectrosonics 100x boljše ..seveda tud zato ker so une od Vibe ze čist pokvarjene in popolnoma zadenfane. Lectrosonics majo tud zlo fajn sistem za prtrdit bubico na obleko (človeka)...plus da vlečejo kakih 100 metrou. Uglaunem zlo fajn.
Hmm..a 416/816 sta predhodnika mkh 60/70 ?
Lep Pozdrav
Pero
p.s. Perček pa komot kdaj, ko se kje srečamo : )
#20
Objavljeno 29 oktober 2008 - 04:40
hja B-format je supr. Vse kar je lepo vrzes to na 4 kanale potem pa lepo v studiju nazaj v procesor pa dobis vn ali stereo pa se igras z sirino pa obracanjem oz tudi seveda 5.1 surround (z hardware proc) oz. celo 6.1 oz 7.1 (z pluginom). Fino je da ker lepo nastimas posnames in ce ti kaj ni vsec potem lepo v studiju popravis pa je. Je pa res da je ta zadeva primerna izkljucno bolj za efekte oz atmosfere. Na eni reklami smo se igrali in posneli atmosfero z njim, in ker se je v nje kamera vrtela okoli osi smo se atmosfero zaceli z soundfieldom vrtet

Glede Vibinih sennheiserjev pa naslednje: AAAAAJOOOOOOJ


lp Avi
p.s. Pozdravi lepo Samota D.



p.p.s. glede piva sam povej kdaj pa kje prec bo padlo
#21
Objavljeno 29 oktober 2008 - 11:56
http://www.thomann.d.../edirol_r44.htm
#22
Objavljeno 06 januar 2009 - 11:51
Tudi iskalnik ne najde te besede....
Prosil bi vas za nasvet.
Zadnjič me je en kolega šokiral z zvokom tega prenosnika. Posnel je namreč nekaj z Beto 58A in s tem snemalnikom. Ker tudi sam imam enako kitaro kot on in tudi Beto 58A sem bil navdušen nad zvokom in na sploh z uporabnostjo te zadevice.
Zanima me pa tole. Itak sem mislil kupit nek kondenzatorski mikrofon in zdaj resno premišljujem da kupim Olympus ls-10
Če tkole prašam ... a lahko tale snemalnik konkurira kakšnem kondenzatorskemu mikrofonu tam nekje do 200 € ? (mislim na kvaliteto posnetka)
Tukaj je kar nekaj napisanega o tem snemalniku. Jaz sem predvsem poslušal tiste posnetke ker sem z angleščino bolj tko ...

Mogoče še primerjalna tabela z konkurenti
http://digitalmedia....der-comparison/
Lepo prosim za kakšno mnenje ...in mogoče.... kje se ga v Sloveniji da dobiti za najmanj denarja?
Hvala vam!
#23
Objavljeno 07 januar 2009 - 10:13
Če nisi profesionalec boš itak nekaj časa zadovoljen z njim.
Marsikdo poroča, da so zadovoljni z njihovo (mislim na vse te male "all in one" solucije) kvaliteto, sploh ko gre za demo varijante.
Ampak za resnejše delo in posnet s tem normalen album... upam da ne pričakuješ tega od teh zadevic.
"I'm quite happy with the mics overall — they did a good job of grabbing the full range of instruments at the various sessions and rehearsals I recorded. Although the mics are reasonably free of wind noise, interviewers will want to use the excellent windscreens and engage the low-cut filter to minimize handling noise.
For those who need more flexibility, the external microphone input does a reasonable job, as you can hear in this voice recording. I go quiet in the middle so you can analyze the sound of the preamps...
I also like the wide variety of file formats and resolutions the LS-10 offers. It's handy to be able to record to MP3 to save memory with non-critical recordings; WMA compression is almost as efficient and sounds noticeably better. When memory is not an issue, WAVs at higher sample rates and bit depths will improve the sound of your recordings.
So, is this the ultimate flash recorder? I can't say until I finish this series; there will always be a contender on the horizon. But it is within spittin' distance of the winner's circle. If you are looking for a recorder that is easy to use, can go anywhere, gets great battery life, and makes excellent recordings, give the Olympus LS-10 a try."
Če si prečital mnogo pro audio revij, potem lahko med vrsticami razbereš, da je to malo več kot dobiš za to ceno in da je spodobne kvalitete.
Če ti prevedem; luštna igračka s katero se da tudi kaj naredit.
Če boš z njim snemal novinarske intervjuje ali demo posnetke bo super zadeva!
Na koncu koncev pa je marsikateri album nastal tudi na kasetarjih, važna je tvoja iznajdljivost.
Tudi s skrajno budget varijanto so naredili marsikaj, zasledil sem tudi odlične albume,... (prebiraj malo TapeOp...) ampak so si potem kupili resno opremo... le zakaj?!
Mimogrede: jaz bi počakal še kakšno leto ali dve, da jim vgradijo še vezje za mobilno telekomunikacijo in kamero, pa boš imel vse v enem žepu, "pro kamero", "pro snemalnik" in odličen "iPhone", čez leto pa mu bodo dodali še brezplačne GPS adria mape

Dodaj odgovor

1 uporabnikov bere to temo
0 članov, 1 gostov, 0 anonimnih uporabnikov