Odprta debata z Gregorjem Zemljičem
#2
Objavljeno 09 april 2013 - 07:03
Vprasanji za G. Zemljica:
Uporaba in nastavitev paralelne kompresije in kompresiranje v MS matriki....
Kje kdaj in kako uporabit.
Hvala
Prispevek uredil/a: x-sound, 09 april 2013 - 07:05 .
#5
Objavljeno 15 april 2013 - 08:46
Vsi smo ze bli tam pa smo vse vprasali
#6
Objavljeno 15 april 2013 - 08:53
Hvala, uspešno in lp
#7
Objavljeno 16 april 2013 - 06:13
#8
Objavljeno 17 april 2013 - 08:06
Danes si lahko privoščiš marsikaj, še posebej če vzameš v zakup, da povprečen poslušalec uporablja "in-ear" slušalke.
Sam pri mixu (če je potrebno/če komad kliče po tem), pan-am kick tudi strogo desno,snare levo, bas nekje vmes (mogoče celo ultra stereo reverb na basu).
Spet drugje (kjer je gužva v komadu) je pa kick strogo določen/postavljen točno v center(frekvenčno zrezan u nulo - torej soliden,stabilen low end, punchy middle, oster high freq.), roomi,OH postavljeni pod 100-200 hz strogo v mono (z BX digital V2 ali BX shread spread), medtem ko kitaram pa pustim malo low enda (da ruži tam strogo levo desno).
Mislim, da precej zavisi od komada do komada ... če je dovolj "prostora" in ti strogi stereo na sub-ih ne skače v ostale elemente mixa ... why not use it?
Btw, sčekiraj BX shred spread ... zna biti zelo ql orodje za larger than life stereo efekt.
#10
Objavljeno 18 april 2013 - 10:25
Odprta Debata ...
še vedno lahko napišete vprašanja na katera bo lahko Grega odgovoril tako teoretično kot praktično.
#11
Objavljeno 19 april 2013 - 10:16
Torej,
mixer si zaželi napumpanega posnetka (pumpanje kompresorja na master bussu).
Ali naj mixer pusti svoj kompresor na mixu in s tem zacementira energijo komada (potem je komad načeloma že na pol zacementiran kar se končnega sounda/feelinga tiče), ali naj ti pove kakšen kompresor s kakšno nastavitvijo je imel na master bussu in se sam igraš s soundom/feelingom komada?
Sprašujem pa zato, ker sem osebno prisostvoval masteringu neke plate precej znanega artista, katera je zvenela že tipi topi, samo še par nians je bilo treba popraviti ... (minimalna ekvalizacija, tam do -3db ... pomoje samo zaradi različnih control roomov).
Slišal sem tudi, da je večina plat ki pride v mastering bajto že tako poštimana... torej vse tipi topi.
#13
Objavljeno 23 april 2013 - 08:04
2. Kakšen chain ponavadi Gregor uporablja ITB in OTB
3. V čem je razlika med samim masteriziranjem stereo mixdowna in stemov in kakšna je razlika v pristopu do teh dveh variant.
Hvala! Mikro
Alan Vranič - Mikro
051-386-161
#14
Objavljeno 23 april 2013 - 01:18
Čeprav v posameznih primerih lahko ustreza posameznemu materialu, sem po drugi strani mnenja, da tak "mehanski" in "statični" mastering zbija kredibilnost kvalitetnemu delu mastering inženirja in tudi masteringu kot umetnosti in stroki. Zanima me, če se pri masteringu v večji meri poslužuješ avtomatike (dinamike, ekvalizacije, stereo slike) ali si bolj pristaš statičnega pristopa masteringa na način: "nastavi da dobro zveni in pelji skozi".
Lp, Tine
#15
Objavljeno 24 april 2013 - 01:15
#16
Objavljeno 24 april 2013 - 08:22
http://www.myspace.com/zergon
http://www.flickr.com/photos/zergon/
#19
Objavljeno 24 april 2013 - 04:34
Mene zanima kakšno je mesto mastering engineerja v 21. st., ker strička v belem plašču za pripravo rezanja v vinil (oldschool mastering) ne potrebujemo več. Ali je mastering nekaj kar je dejansko pomemben proces, ali dejansko pomeni samo "drug par ušes" in neko tradicijo nečesa kar se je delalo včasih? Ker v goli video produkciji "mastering" kot tak ne obstaja recimo.
Vem da velik bendov precej pali na hype "u bomo na hitro zmiksali in bomo potem dali veliko denarja v master in bo super" >> ali dejansko kot mastering engineer takšno razmišljanje podpiraš, ali se ti zdi (kar pomeni manj biznisa zate) da je dober miks pomembnejši od dobrega masterja?
Kaj ovira inženirja da naredi dober mix brez masterja, da bi prosperiral na komercialnih kanalih distribucije razen transparentno sprešane dinamike?
Ali se ti zdi da plugini postajajo vedno boljši in ali bodo v določenem trenutku zamenjali hardware? (Pri mnogih miksih so ga pravzaprav že)
#20
Objavljeno 24 april 2013 - 04:45
Clipanje ne pomeni nujno intersample clipanja.
Pa ne da bi bil navdušen nad clipanjem, ampak me zanima mnenje, ker vem, da marsikdo to uporablja. Tvojega sem že dobil, hvala.
#22
Objavljeno 24 april 2013 - 05:39
Sj nism mislil nic slabga- super vprasanje drgac!
Več možnosti obstaja. Lahko klipaš v analogni domeni (npr. Prism Over-Killer) , pri tem pa ostaneš pod 0 dBFS AD pretvornika, lahko uporabiš plugin za clipanje in izhod enostavno zmanjšaš pod 0 dBFS, ker IS klipanje nastane šele pri DA pretvorbi, lahko pa tudi klipaš AD pretvornik in znižaš nivo v digitalni domeni, čeprav marsikateri ADC tega ne sprejme ravno najbolje.
#24
Objavljeno 24 april 2013 - 07:41
Ali bo možno stream pogledat kasneje? oz. ga povleči dol?
hvala,
lp,
D.
Seveda.
#27
Objavljeno 24 april 2013 - 09:09
#29
Objavljeno 25 april 2013 - 09:35
http://www.livestrea...42-d9fda198e621
Jaz pa pričakujem PDF file z navodili g. Gregorja Zemljiča za izvedbo masteringa
Dodaj odgovor
1 uporabnikov bere to temo
0 članov, 1 gostov, 0 anonimnih uporabnikov