
Analog vs. Digital mixer
Začel
mpplay
, mar 16 2006 12:02
73 odgovorov v tej temi
#61
Objavljeno 27 september 2006 - 01:38
Zgleda da te navdusujejo digitalne mize. Sposodi si eno, pa kaj naredi z njo. Bos videl da je komplicirano, tudi ce so majhne stvari.
Ce prav razumem si bos moral kupiti 02 ali 03 mixer ce bos hotel uporrabljati Visualiser, drugace ne gre. Po mojem so taksni dodatki premalo sztabilni za live.
Mah, kupi si en manjsi Soundcraft pa bo. Imel bos dobre preampe, pa prave knofe. S tem je uzitek delat. Octopre je pa bolj studijska masina za priklopit na karto ali digitalno mizo. Za live je spet vprasanje stabilnost. Pa ce nimas res vrhunskega ozvocenja ne bos slisal kaj dosti razlike v zvoku.
Miha
Ce prav razumem si bos moral kupiti 02 ali 03 mixer ce bos hotel uporrabljati Visualiser, drugace ne gre. Po mojem so taksni dodatki premalo sztabilni za live.
Mah, kupi si en manjsi Soundcraft pa bo. Imel bos dobre preampe, pa prave knofe. S tem je uzitek delat. Octopre je pa bolj studijska masina za priklopit na karto ali digitalno mizo. Za live je spet vprasanje stabilnost. Pa ce nimas res vrhunskega ozvocenja ne bos slisal kaj dosti razlike v zvoku.
Miha
#62
Objavljeno 27 september 2006 - 02:00
Ja, digitalne so res malo jeba za life - a jaz imam staro 01 - sploh niti priblizno v isti ligi kot 03 ali 02... pa jo kar precej zlorabljam za life - kot submixer, ki je v bistvu kar mixer vsega na odru in dobi potem FOH man samo stereo spuro, pa mogoce ima posebej cez samo vokale... Res pa gre bolj za avantgardne performanse, na meji koncerta...
Kul je, ker si lahko shranis cele scene... Za submixer je to super... Ko se navadis skakanja po menujih v bistvu ni tako tezko, niti zamudno - super je tudi ce zaporedoma ozvocujes vec bandov - nastavitve za vsakega si lahko shranis... Tu vidim smisel digitalcev. Ko enkrat postelas sound so itak vazni samo faderji in mute knofi... naceloma... To dvoje pa ima tudi vsaka digitalna miza takoj pri roki... Da ne govorimo o kaksnih advanced midi in drugih avtomatizacijah efektov ali celo filtrov - ce npr. kak band igra z matricami in lahko vse skupaj sinhroniziras in jim naredis dinamicni mix z raznimi fintami - delayi, panning, dinamicni filtri, fadi, itd. - to seveda, ce je ozvocevalec del banda - a npr. kaj takega ne mores naredit z analogno, za vse ostalo - sound, hiter dostop, pa so analogne v istem rangu boljse...
No, pa Yamahe imajo kar uporabne interne kompresorje in reverbe...
Kul je, ker si lahko shranis cele scene... Za submixer je to super... Ko se navadis skakanja po menujih v bistvu ni tako tezko, niti zamudno - super je tudi ce zaporedoma ozvocujes vec bandov - nastavitve za vsakega si lahko shranis... Tu vidim smisel digitalcev. Ko enkrat postelas sound so itak vazni samo faderji in mute knofi... naceloma... To dvoje pa ima tudi vsaka digitalna miza takoj pri roki... Da ne govorimo o kaksnih advanced midi in drugih avtomatizacijah efektov ali celo filtrov - ce npr. kak band igra z matricami in lahko vse skupaj sinhroniziras in jim naredis dinamicni mix z raznimi fintami - delayi, panning, dinamicni filtri, fadi, itd. - to seveda, ce je ozvocevalec del banda - a npr. kaj takega ne mores naredit z analogno, za vse ostalo - sound, hiter dostop, pa so analogne v istem rangu boljse...
No, pa Yamahe imajo kar uporabne interne kompresorje in reverbe...
#63
Objavljeno 27 september 2006 - 07:37
v bistvu mi je najbolj vazno: cimmmanj casa za postavitev stvari (z enim rackom resim vse), da mi vzame cimmanj placa in da jo lahko rabim za vec al manj vse, kar delam - kar so vecinoma manjse zadeve. sedaj uporabljam soundcrafta 16 kanalca in mi gloh zadostuje. problem je v tem, da ima samo 4 auxe in da nima cd inputa (pokurim 2 kanala na mixerju samo za cd). se vedno zadostuje, sound je super, je pa kar velika zadeva + en kup rack stuffa - kompresorji, efekti, eq,cd player,...... z 03d pa resim vse v enem racku. skratka: uporabnost.
nimam tudi tako vrhunskega ozvocenja, da bi bila bistvena razlika v zvoku zaradi mixerja in zaradi kompresorjev, vecino bandov, ki jih delam potrebuje tudi se malo vaje, tako da glede na uporabnost se nekako nagibam k digitanim zadevam.
mogoce imas prav, da si sposodim zadevo in stestiram. edini problem je to, ker sem se nekje odlocil za 03d pa ne poznam nobenga, ki bi to imel.
tnx za vse infote
nimam tudi tako vrhunskega ozvocenja, da bi bila bistvena razlika v zvoku zaradi mixerja in zaradi kompresorjev, vecino bandov, ki jih delam potrebuje tudi se malo vaje, tako da glede na uporabnost se nekako nagibam k digitanim zadevam.
mogoce imas prav, da si sposodim zadevo in stestiram. edini problem je to, ker sem se nekje odlocil za 03d pa ne poznam nobenga, ki bi to imel.
tnx za vse infote
#64
Objavljeno 27 september 2006 - 07:52
Videl sem, da je znan MB tonski mojster Danilo Zenko na terenu uporabljal 03d, ko je ozvoceval zbor Carmina Slovenica + piscali, sax, harmonika, tolkala... Tak da - zadeva ziher dela zelo o.k.
Eno 03jko sem pred kratkim videl tudi na bolhi... Ce bi bil pri dnaru bi jo ze sam nabavil za life. Tak pa bom se malo ostal na 01ki.
Eno 03jko sem pred kratkim videl tudi na bolhi... Ce bi bil pri dnaru bi jo ze sam nabavil za life. Tak pa bom se malo ostal na 01ki.
#68
Objavljeno 28 september 2006 - 07:35
Hi!
Jst delam live že par let z Yamaho 02r in o1v pa nisem imel nikakršnih problemov! Tko je kot si sam omenil, nerabiš nobenih comp., eq, reverbov in delay-ov vse je na mizi :smt020
Tudi ruting ni tko zakompliciran, ko enkarat pogurntaš layerje in veš kje je kakšna funkcija je to mala malica :twisted:
Poleg tega pa je itak tonska prej si nastaviš in med špilom popravljaš samo finese! Tista opcija z unim softom bi znala bit zlo zanimiva
Če maš več bandov je digitalka čisti zadetek v polno!!! sejvaš sceno in to je to 8) ready to rock :smt035
p.s. edini problem je napajanje mize, toplo priporočam ups, zaradi nihanja! :smt023
Jst delam live že par let z Yamaho 02r in o1v pa nisem imel nikakršnih problemov! Tko je kot si sam omenil, nerabiš nobenih comp., eq, reverbov in delay-ov vse je na mizi :smt020
Tudi ruting ni tko zakompliciran, ko enkarat pogurntaš layerje in veš kje je kakšna funkcija je to mala malica :twisted:
Poleg tega pa je itak tonska prej si nastaviš in med špilom popravljaš samo finese! Tista opcija z unim softom bi znala bit zlo zanimiva

Če maš več bandov je digitalka čisti zadetek v polno!!! sejvaš sceno in to je to 8) ready to rock :smt035
p.s. edini problem je napajanje mize, toplo priporočam ups, zaradi nihanja! :smt023
x-sound
#70
Objavljeno 08 avgust 2007 - 09:43
Pozdrav!
Zdaj sem mal tele teme, ki vsebujejo besedo "mixer"( :roll: ) bral, pa me zanima(v lasti imam trenutno presonus firepod), kaj je v bistvu osnovna naloga mixerja? Kam se ga prihefta(pred firepod, med firepod in računalnik.......????) Ker sem še začetnik v recording vodah prosim za čim enostavnejše odgovore :oops: :roll: :wink:
Zdaj sem mal tele teme, ki vsebujejo besedo "mixer"( :roll: ) bral, pa me zanima(v lasti imam trenutno presonus firepod), kaj je v bistvu osnovna naloga mixerja? Kam se ga prihefta(pred firepod, med firepod in računalnik.......????) Ker sem še začetnik v recording vodah prosim za čim enostavnejše odgovore :oops: :roll: :wink:
#71
Objavljeno 08 avgust 2007 - 11:17
Ponadvadi je mixer analogen ali digitalen. Služi kot preamp, eq, compressor,..in na koncu kot mixer, kar pomeni če imaš firepod ti firepod služi kot preamp in zvočna karta, katero upravljaš z SW (dobiš poleg Cubas SX Le), ki je v bistvu digitalni mixer.
Kakšen mikser pa sploh maš v mislih ??
Vezava :
- ena možna vezava je mixer, firepod in computer je:
mixer, nato v direct out na mikserju, s tem uporabiš samo preamp, v input od firepoda in nato v comp.
- druga opcija pa je da na mixerju zmiksaš in stereo pošlješ v input od karte, če pa ima grupe in omni oute pa lahko snemaš na več kanalov,
- tretja opcija je da v preamp od firepoda pelješ signal nato ga v Cubase rutaš na en izhod pelješ signal na mixer ga obdelaš npr. z eq in nato spet pelješ signal nazak v firepod. (v bistvu je potem mixer external HW)
Samo nevem zakaj bi to delal ??
Kakšen mikser pa sploh maš v mislih ??
Vezava :
- ena možna vezava je mixer, firepod in computer je:
mixer, nato v direct out na mikserju, s tem uporabiš samo preamp, v input od firepoda in nato v comp.
- druga opcija pa je da na mixerju zmiksaš in stereo pošlješ v input od karte, če pa ima grupe in omni oute pa lahko snemaš na več kanalov,
- tretja opcija je da v preamp od firepoda pelješ signal nato ga v Cubase rutaš na en izhod pelješ signal na mixer ga obdelaš npr. z eq in nato spet pelješ signal nazak v firepod. (v bistvu je potem mixer external HW)
Samo nevem zakaj bi to delal ??
Dodaj odgovor

1 uporabnikov bere to temo
0 članov, 1 gostov, 0 anonimnih uporabnikov