Piskotki

Skoči na vsebino



Slika

Snemanje in nadaljna obdelava na različnih sample rate-ih


23 odgovorov v tej temi

#1 ixi

ixi

    PA MAYOR

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.882 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Grosuplje
  • Interests:Recording&Mixing&Mastering&ostalo kar sodi poleg....:)

Objavljeno 14 december 2006 - 12:31

Na pa rečmo eno na to temo pa si razjasnimo pojme o sample rate-ih!!

Jst osebno snemam na 44.1/24 in mi kvaliteta čisto zadovoljiva tongue.gif


Pa vi ????
.: IXI ¤ GregA Šmalc ¤ 040/520-486 :.

#2 SoulFood

SoulFood

    Aktiven PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPipPip
  • 437 prispevkov
  • Location:Lj/Mb

Objavljeno 14 december 2006 - 12:44

Zame je tudi zadosti... vsekakor mi je dosti bolj pomembno da je 24bit kot pa da bi s samplerateom pretiraval... smile.gif

Pozna kdo kaj o DSD? 1bit, pa mislim da okoli 2,8 MHz samplerate (če sem si prav zapomnil...). Baje da je veliko bljiže analognemu kot PCM...

#3 ixi

ixi

    PA MAYOR

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.882 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Grosuplje
  • Interests:Recording&Mixing&Mastering&ostalo kar sodi poleg....:)

Objavljeno 14 december 2006 - 01:03

QUOTE (SoulFood)
Zame je tudi zadosti... vsekakor mi je dosti bolj pomembno da je 24bit kot pa da bi s samplerateom pretiraval... smile.gif

Pozna kdo kaj o DSD? 1bit, pa mislim da okoli 2,8 MHz samplerate (če sem si prav zapomnil...). Baje da je veliko bljiže analognemu kot PCM...


ja pri tem DSD 1 bit bi lahko kaj več povedal mista dAHook :twisted:

Drgač pa je tuki full bolj pricizno pretvarjanje in zelo malo napak !!!
.: IXI ¤ GregA Šmalc ¤ 040/520-486 :.

#4 satoration

satoration

    PA PRO USER

  • Uporabnik
  • PipPipPipPipPip
  • 1.173 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Maribor
  • Interests:glasba, tehnologija, filozofija

Objavljeno 14 december 2006 - 01:08

24 / 48 tukaj... slisim lepso sliko visokih v primerjavi z 44,1... je pa res, da se na koncu ne splaca - ko master renderiras na 44,1 je isto sranje... 24 / 96 zveni najbolj spodobno, a masina pravi "prosim ne"... Ce bi miksal eksterno, bi najbrz snemal na 24 / 96... Tehnicni detalji okoli sampling frekvenc me ne ganejo - slisim, kar slisim... Itak pa dither! Apogee UV22 ne manjka...

#5 SoulFood

SoulFood

    Aktiven PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPipPip
  • 437 prispevkov
  • Location:Lj/Mb

Objavljeno 14 december 2006 - 01:32

ixi, boš pripeljal dahook-a na forum, da kaj o DSD pove?

#6 Basement_projects

Basement_projects

    Povpraševalni PAjevec

  • Uporabnik
  • Pip
  • 29 prispevkov
  • Location:Basement underground

Objavljeno 14 december 2006 - 03:52

kaj pa 24-bit/192kHz?

#7 majikal

majikal

    Zgleden PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPip
  • 160 prispevkov

Objavljeno 14 december 2006 - 04:11

ker sem prvič slišal za DSD, sem šel mal gledat:

http://www.dsdproaud..._explained.html

sam mi ni čisto jasno kako en bit izriše krivuljo....
a je kakšen matematik tukej...

#8 majikal

majikal

    Zgleden PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPip
  • 160 prispevkov

Objavljeno 14 december 2006 - 04:11

aja .... to je puls..... smart wink.gif

#9 Ploki

Ploki

    Audioholik

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 988 prispevkov
  • Location:Florjan

Objavljeno 08 februar 2007 - 11:26

48khz/24bit

za DSD sm pa nekje bral en clanek da je 192/24 boljse, zaradi nekega suma ki ga dsd zaradi samo enega bita dodaja.

mimogrede, a kdo kej ve, a se misli kej bitrate zvisat? tko na true 32bit al pa 64bit.
kaj je ze fora teh bitov, dinamicni razpon al kk ze? headroom?

#10 Diodibuh

Diodibuh

    Aktiven PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPipPip
  • 240 prispevkov
  • Location:Ilirska Bistrica

Objavljeno 09 februar 2007 - 10:22

fora bitov je kako natancno ti zapise nek sample. npr. ce snemas na 16 bit, imas 2 na 16 kobinacij, ce na 24 bit pa dva na 24. bitrate - lahko bi rekel tudi vzorcenje. predstavljaj si analogen sinusen signal, ki ti ga pretvori computer v digitalnega. vec bitov, bolj je krivulja podobna sinusoidi, maj bitov - bolj je kockasto.

#11 Ploki

Ploki

    Audioholik

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 988 prispevkov
  • Location:Florjan

Objavljeno 10 februar 2007 - 12:04

kocke so slabe.
zakaj ne morjo naredit 64bit audia?

#12 ixi

ixi

    PA MAYOR

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.882 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Grosuplje
  • Interests:Recording&Mixing&Mastering&ostalo kar sodi poleg....:)

Objavljeno 10 februar 2007 - 09:31

QUOTE (Ploki)
kocke so slabe.
zakaj ne morjo naredit 64bit audia?


Počasi pa ziher se daleč pride !!! tongue.gif

Saj bo enkrat :twisted:
.: IXI ¤ GregA Šmalc ¤ 040/520-486 :.

#13 Diodibuh

Diodibuh

    Aktiven PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPipPip
  • 240 prispevkov
  • Location:Ilirska Bistrica

Objavljeno 10 februar 2007 - 09:40

QUOTE (Ploki)
kocke so slabe.

Kaj pa vem. Eni jih imajo radi. Vegas? wink.gif
Tisti, ki bo napravil analogen signal v digitalnem svetu, bo zmagal.

#14 Blaster

Blaster

    PA PRO USER

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 1.280 prispevkov

Objavljeno 10 februar 2007 - 11:40

24 bit ni tako malo, kot se zdi. Mislim, da naj bi prej postal standard 384kHz/24 bit, kot večanje bitne resulucije, kar tudi ima smisel če tko pogledamo.

Sicer pa se vse več pojavlja trženje komadov prek MP3-jev... Kaj ti pol pomaga megalomanska resolucija, če ga z Lame-om zakompresiraš na 256kbps/stereo in "prodajaš"?

LP

#15 soundtrap

soundtrap

    Anchko

  • Uporabnik
  • PipPipPip
  • 224 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:O-bala!
  • Interests:Music producer, Musician, synth lover, sound programmer, Mixing engineer, humorist :)

Objavljeno 10 februar 2007 - 11:51

hehe, ja to je res. Sam uporabljam 24 bit na 44,1 khz ,sem poizkusil delat na več, vendar uporabljam preveč cpu moči da bi si to lahko privoščil.
Včasih dam celo na 12 bit, določene sample da dobim srov sound, za dirty tolkala. smile.gif Upam da bom lahko kmalu delal na 96 khz.
Sometimes a mistakes makes a best piece of music.

#16 minimalB

minimalB

    Audioholik

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 764 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Ljubljana
  • Interests:Audio, Video, Broadcast, Film, Multimedia

Objavljeno 11 februar 2007 - 01:28

QUOTE (Ploki)
Kocke so slabe. Zakaj ne morjo naredit 64bit audia?

Pri 64 bit bodo se vedno kocke. Ne glede na bitno globino bodo v bistvu enake kocke, samo opis posamezne stopnje bi bil v tem primeru bolj natancen.

Za manjse kocke rarabis vecji sample rate.

Sample rate bo v prihodnosti sigurno zrasel, mogoce celo na 192kHz kot standard (danes se vedno najvec ljudi uporablja 44.1kHz in ga zato osebno tretiram kot standard). Na koncu se vedno vse konca na 44.1kHz ali 48kHz za tv, tko da je vmesna smiselna faza kvecjemu 88kHz ali 96kHz za tv.
Pretvorbe iz 48kHz na 44.1kHz so zelo zapletene... da se konkretno slisat razliko pred in po konverziji pri kaksnem specificnem materialu... razmerje 2:1 je precej lazja matematicna operacija...

Jaz bi si upal trdit, da bo morda cez kar nekaj casa 24 bitov zamenjalo 32 bitov za opis tocke razreza. Dejstvo je da 24 bit presega headroom cloveskega usesa (144dB) in zato ni bistvene potrebe za kaj vec...

Podobna zgodba je pri video monitorjih... pixel je postal tako majhen, da se manjsega ocesna mreznica ne prezveci... in zato dobivamo sedaj bolj varcne in varne monitorje namesto se bolj preciznih...

Je pa zal se prevec res, to kar je rekel [Blaster]. Kljub blaznemu napredku tehnologije je na potrosniskem nivoju kvaliteta nizja kot je bila recimo 10 let nazaj... in to je res skoda... tudi sama glasba je (se mi zdi) bolj plehka... pac... zivimo v casu "uporabi in zavrzi" in to se zal da obcutit na vseh nivojih...

Lp,

b.

#17 satoration

satoration

    PA PRO USER

  • Uporabnik
  • PipPipPipPipPip
  • 1.173 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Maribor
  • Interests:glasba, tehnologija, filozofija

Objavljeno 11 februar 2007 - 02:02

Hoj Minimal,

lepo so napisal glede pretvorb... Sam bi, ce bi masina prezvecila snemal na 24 / 96 - razlika je velika, pa ce miksas analogno lahko v vsakem primeru pustis na 24 / 96 in preko dobrih konverterjev spustis v mikser in nato pac posnames master na 24 / 96 ce gre v mastering, ce pa ne, pa kar na 16/44,1...

Vsekakor je moja priljubljena kombinacija 24 / 48 ali 44

Glede consumer pa - v bistvu se je zgodila mp3 revolucija... Zaradi padanja kvalitete na strani uporabnikov se tudi dogajajo loudness wars, ker na sodobnih lo-fi consumer sistemih sele tako napicena muzika pride do izraza...

Glede muzike pa se ne strinjam, toliko kvalitetne in dobre muzike se dogaja, da si vsega ne morem niti zdownloadat, kaj sele kupit...

Neodvisne scene po vsem planetu so nam na dosegu klika, na podrocju jazza, eksperimentalne muzike, elektronike, sodobne klasike se dogaja ogromno, cele indie scene v Kanadi, na Japonskem in drugod so polne novih zanimivih bandov... Dobre muzike je isto ali celo vec kot kdajkoli prej - pa marsikaj od tega je tudi posneto in sproducirano mimo sodobnih komercialnih trendov - ima dinamiko, diha, ima emocije in ne samo butanje v glavo...

#18 Ploki

Ploki

    Audioholik

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 988 prispevkov
  • Location:Florjan

Objavljeno 11 februar 2007 - 02:07

a pol je ubistvu bolje snemat na 44.1 kot na 48khz?
tud ce pol skoz kaksen L2 dither nardis?

osebno se nisem poizkusal tak da nevem.. jaz vse kar na 24/48 delam, po logiki 'the more the better' kolko PC prebavi :wink:

kar se pa muzke tice in kvalitete,
ce bi dal povprecnemu usesu poslusat audio CD ki je original mixdown 16/44,1 ali pa enega ki je bil decoded iz 192khz VBR, ga pomoje nebi slisal... ene 25% ljudi recimo da to pomoje slisi. :wink:
klinc jaz ce ge kupujem muzko se vedno raje narocim cd kot da bi mp3je po netu kupval.. bejz. laugh.gif

#19 minimalB

minimalB

    Audioholik

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 764 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Ljubljana
  • Interests:Audio, Video, Broadcast, Film, Multimedia

Objavljeno 11 februar 2007 - 02:13

QUOTE (satoration)
Glede muzike pa se ne strinjam

Ja, nisem bil dovolj specificen, v mislih sem imel main-stream.

Pravih art stvari pa je res blo dost nazaj kot tudi sedaj... se strinjam...

Lp,

b.

#20 minimalB

minimalB

    Audioholik

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 764 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Ljubljana
  • Interests:Audio, Video, Broadcast, Film, Multimedia

Objavljeno 11 februar 2007 - 02:27

QUOTE (Ploki)
a pol je ubistvu bolje snemat na 44.1 kot na 48khz?
tud ce pol skoz kaksen L2 dither nardis?

Ja, jaz osebno bi se odlocil za 44.1 ce bi na koncu tudi vse skupaj pristalo na 44.1.

In zakaj?
pri 48kHz imas eno sekundo avdia razrezanega na 48000 enakih delov in vsak tak delcek je opisan z (8, 16, 24, 32) biti - skratka zavisi od tega kaksno bitno globino si izberes za dolocen projekt.

pri 44.1kHz imas razrezano na 44100 enakih delov.

Pri konverziji iz 48kHz na 44.1kHz mora matematicni algoritem 48000 tock pretvorit na 44100 tock, kar si lahko predstavljas ni povesem preprosto in definitivno so potrebni priblizki za kompenzacijo.

Npr. pri 88.2kHz na 44.1kHz imas lepo 2:1 in (poenostavljeno) rabi algoritem vzet 2 tocki, izracunat povprecno vrednost in jo zapisat v eno tocko.

Dither ima funkcijo samo pri spreminjanju bitne globine in nic pri menjavi frekvence vzorcenja...
Poglej si tole, smo se kar razpisali biggrin.gif
http://www.planetaud...p?showtopic=172


QUOTE (Ploki)
ce bi dal povprecnemu usesu poslusat audio CD ki je original mixdown 16/44,1 ali pa enega ki je bil decoded iz 192khz VBR, ga pomoje nebi slisal... ene 25% ljudi recimo da to pomoje slisi.

Enkrat smo delali test. Original wav in 4x razlicni mp3ji. Ideja je bila da ugotovimo kateri je original in kateri je najslabsi. Najslabsega sem zadel, original sem pa falil... sem izbral en mp3. biggrin.gif

Lp,

b.

Prispevek uredil/a: minimalB, 04 september 2009 - 12:52 .


#21 NLP

NLP

    arhitekt spektralnih platform prostora in časa

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.982 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Drugje
  • Interests:NIČ! ... pa malo akustike.<br />Trenutna zaposlitev:<br />arhitekt spektralnih platform prostora in časa

Objavljeno 12 februar 2007 - 01:13

nekaj malega je tudi tu razpisano...

http://www.planetaud...=...sc&start=15

#22 Ploki

Ploki

    Audioholik

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 988 prispevkov
  • Location:Florjan

Objavljeno 23 februar 2007 - 01:27

http://studio-centra...ght=24bit 16bit

slucajno sm geeku po netu pa sm nasu pa se mi zdi zanimivo

#23 NLP

NLP

    arhitekt spektralnih platform prostora in časa

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.982 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Drugje
  • Interests:NIČ! ... pa malo akustike.<br />Trenutna zaposlitev:<br />arhitekt spektralnih platform prostora in časa

Objavljeno 23 februar 2007 - 12:53

QUOTE (Ploki)
http://studio-centra...ght=24bit 16bit

slucajno sm geeku po netu pa sm nasu pa se mi zdi zanimivo


Ja v osnovi je nekako tak, samo pubeci so neke pojme malo pomešali smile.gif

#24 rotation

rotation

    Audioholik

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 625 prispevkov
  • Location:ljubljana
  • Interests:soundtech

Objavljeno 26 februar 2007 - 01:02

QUOTE (Ploki)
kocke so slabe.
zakaj ne morjo naredit 64bit audia?


64 bitov tehnologija ze zdavnaj omogoca, a problem je v tem, da je proizvodnja trenutno usmerjena na 16, 24, 32 bitov, zato proizvajalci nocejo menjat vseh masin..
To je podobno kot alternativni pogoni pri avtomobilih. Lobi tega ne pusti, a tehnologja to omogoca ze dolgo.
Miha



Dodaj odgovor



  


1 uporabnikov bere to temo

0 članov, 1 gostov, 0 anonimnih uporabnikov