Piskotki

Skoči na vsebino



Slika

Snemanje ritem kitar


18 odgovorov v tej temi

#1 mcmare

mcmare

    Povpraševalni PAjevec

  • Uporabnik
  • Pip
  • 26 prispevkov

Objavljeno 08 junij 2008 - 01:33

Pozdravljeni

Danes je bobnar v našem bendu prišel z idejo, ki jo slišim prvič. Kitem kitare naj bi se snemalo dvakrat in to tako, da se kitare posname kar se da identično. Naj bi bile kitare potem bolj bogate in ne tako puste. Po moje se da "pustost" okičat s primernim chorusim/delayem/reverbom...

Mnenja?

#2 NLP

NLP

    arhitekt spektralnih platform prostora in časa

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.982 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Drugje
  • Interests:NIČ! ... pa malo akustike.<br />Trenutna zaposlitev:<br />arhitekt spektralnih platform prostora in časa

Objavljeno 08 junij 2008 - 03:56

... še boljša varijanta je oboje...
Nenad Patkovic

#3 BlackOrWhite

BlackOrWhite

    Aktiven PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPipPip
  • 437 prispevkov
  • Gender:Male

Objavljeno 08 junij 2008 - 04:38

Po domače....duplex,
torej posnameš praktično identično linijo in uporabiš LR panning. Noben chorus/delay/... ne da tazga efekta.
Precej je odvisno od tega kakšen komad sploh delaš. V moderni produkciji je tega ogromno in praktično neizbežno za težke kitare ipd.
Duplexa in potem še pretiranega efektioranja pa nikakor ne priporočam. Razen če res to hočeš.

#4 ixi

ixi

    PA MAYOR

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.882 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Grosuplje
  • Interests:Recording&amp;Mixing&amp;Mastering&amp;ostalo kar sodi poleg....:)

Objavljeno 08 junij 2008 - 06:34

Nisi pa povedal za kakšne kitare gre, akustične, električne,...

Će gre za akustiko potem uporabiš npr. 2 mic in jih nato penaš po želji, pri elektriki je isti šmoren .....
.: IXI ¤ GregA Šmalc ¤ 040/520-486 :.

#5 mcmare

mcmare

    Povpraševalni PAjevec

  • Uporabnik
  • Pip
  • 26 prispevkov

Objavljeno 08 junij 2008 - 08:43

Igramo funk-pop-rock. Je pa nekaj clean kitar z piezotom, clean na magnetih, drive, skratka svašta. Aha, pol lahko tud v enem šusu posnamem kitare z dvema mikrofonoma, edn na zvočnik, drugi prostorski in potem dam LR panning? Potem lahko enostavno uporabim tudi copy-paste in eno stezo kopiram v drugo, malo editiram in imam dva tracka. Itak folk to na navadnih radiih posluša in ni šans, da ločijo razliko. Lahko pa tud naredim ta simpl varianto in uporabim samo eno stezo kitar (v nekaterih primerih dve, če igra ena clean razložene akorde, druga pa v ozadju akorde z malo gaina) in stereo klaviatur in dost zajebancije.

Verjetno se tole uporablja predvsem v tisti muziki, kjer so kitare glavne. Pr nas so pa še klaviature, ki so v nekaterih komadih nekako enakovredne kitari, kjer sem mislil kitare in klaviature malo ločit z panningom. V tem primeru je verjetno brezveze podvajat kitare, ker bo potem vse preveč zamazano s hrupom in ne bo muzika nič dihala.

Aja, V Krškem v Mc-ju smo snemali demo, zdej pa jaz na HS50kah doma neki miks delam, da veste za kaj se gre. Se pa nekako trudim tako zmiksat(koliko je to seveda v moji moči), da bi folk našo muziko poslušal tako, da bi poslušali KAJ je posneto in ne KAKO.

Jeba je ta biznis...

#6 BlackOrWhite

BlackOrWhite

    Aktiven PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPipPip
  • 437 prispevkov
  • Gender:Male

Objavljeno 09 junij 2008 - 09:05

Predlagam ti, da probaš vsaj par taktov posnet duplex (naj kitarist dvakrat odigra), da boš dobil občutek kaj naredi ta zadeva. Pa se boš potem odločil. Glede na to kar opisuješ najbrž niti ne bo potrebe po duplexu. Če je demo ipd mogoče niti nima smisla komplicirat. Pa še lažje boš kontroliral miks, če maš manj stvari.

#7 Blaster

Blaster

    PA PRO USER

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 1.280 prispevkov

Objavljeno 09 junij 2008 - 12:04

Če boš uporabil 2 mikrofona, ne boš nič rešil, razen če hočeš z drugim mikrofonom obogatit sam zvok - mono špuro (se pravi, uporabiš kondenzatorja + dinamičnega, itd...). Bo treba kar lepo dvakrat igrat. smile.gif Druga varianta ti je da postaviš dva mikrofona v tehniki X-Y oz. MS. V prvem primeru pod kotom 90 stopinj na sweet spotu instrumenta (ali feršta), v drugem primeru postaviš en mikrofon obrnjen pod 90 stopinj (v ledvičko) ter drugi zraven (nad njim/pod njim) usmerjen direktno v instrument/feršt. Potem špuro prvega dupliciraš ter obrneš fazo na eni špuri prvega mikrofona (lahko tud že snemaš tko, če maš kakšen tak preamp)... Obe špuri prvega mikrofona (ledvička) postaviš L-R ter mono špuro drugega mikrofona na center.

Fazni zamiki delajo svoje. smile.gif

LP
www.mmedia.si

#8 mcmare

mcmare

    Povpraševalni PAjevec

  • Uporabnik
  • Pip
  • 26 prispevkov

Objavljeno 09 junij 2008 - 12:08

Po resnici povedano, sam nikoli nisem nameraval neki z duplexom komplicirat, to je naš bobnar rekel da je obvezno treba kitare na duplex snemat in sem temo odprl zato, da se prepričam, če je temu res tako. Kot vidim, se da kitare tud samo na eni špuri posnet. Hvala vsem za odgovore.

#9 microsound

microsound

    OBRAČALEC GUMBOV

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 788 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Ljubljana
  • Interests:Live sound,recording,mixing,editing,badbinton

Objavljeno 09 junij 2008 - 12:21

....jao pa ne kitaristou poslušat no violent085.gif jumping0046.gif
drgač pa te je blaster lepo usmeril...
..glasba je bog in jaz sem verski fanatik...


Alan Vranič - Mikro
051-386-161

#10 Beno

Beno

    Povpraševalni PAjevec

  • Uporabnik
  • Pip
  • 10 prispevkov

Objavljeno 03 februar 2009 - 02:42

Bom kar tle uprašou, de ne bom odpiral nove teme...

Kako in s katero opremo se čim bolše posname distorzion kitaro?
Verjetnu bi moral kupt kondenzatorski mikrofon in primerno zvočno kartico? Mi lohk priporočate kaj bi blo najbulš za kupt?

Prebral sm dosti pohval o zvočni kartici Echo Gina 3G...je fajn tudi za snemanje distorzion kitare?

Kej snemanje direktno iz line out na ojačevalcu v line in na zvočni je dosti slabše kokr pa z mikrofonom pred ojačevalcem v zvočno?

Sm, šele začetnik kar se snamanja tiče...

#11 jetam

jetam

    PA PRO USER

  • Uporabnik
  • PipPipPipPipPip
  • 1.057 prispevkov
  • Gender:Male

Objavljeno 03 februar 2009 - 03:05

Ojačevalce se ponavadi snema z dinamičnimi mikrofoni (predvsem zaradi visokega SPL-ja).
Odvisno od tega kakšen zvok želiš. Dostikrat se tudi kombinira več mikrofonov (npr.: 2 različna dinamična + kakšen kondenzatorski ali dva za ambient).

Razlike med mikrofoni lahko približno slišiš na kakšnih kitarskih pluginih, kjer poleg vrste virtualnega ojačevalca lahko izbereš tudi virtualen mikrofon.

#12 NLP

NLP

    arhitekt spektralnih platform prostora in časa

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.982 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Drugje
  • Interests:NIČ! ... pa malo akustike.<br />Trenutna zaposlitev:<br />arhitekt spektralnih platform prostora in časa

Objavljeno 03 februar 2009 - 03:06

Zvočna kartica nima glih direktnega vpliva na to kako boš snemal svojo kitaro!

Kitaro lahko posnameš (v osnovi gledano ima toga još...) clean preko DI in v zvočno/ računalnik ali pa direkt v zvočno če ima high impendance input, kasneje pa posneto obdeluješ s plugini (kot je recimo guitar rig ali pa IKM amplitube...)...
... lahko posnameš preko fizičnega ojačevalca v primernem snemalnem prostoru z mirofonom in nato signal v zvočno...
Mnogi radi kombinirajo obe varijante, pa še in še je možnosti kombinacij. Delaj, vadi, eksperimentiraj, čitaj strokovno literaturo in si najdi svojo metodo:)
Nenad Patkovic

#13 Matej Grginic

Matej Grginic

    Aktiven PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPipPip
  • 420 prispevkov
  • Gender:Male

Objavljeno 03 februar 2009 - 03:10

QUOTE (Beno @ 3. Feb 2009 16:42:54) <{POST_SNAPBACK}>
Bom kar tle uprašou, de ne bom odpiral nove teme...

Kako in s katero opremo se čim bolše posname distorzion kitaro?
Verjetnu bi moral kupt kondenzatorski mikrofon in primerno zvočno kartico? Mi lohk priporočate kaj bi blo najbulš za kupt?

Prebral sm dosti pohval o zvočni kartici Echo Gina 3G...je fajn tudi za snemanje distorzion kitare?

Kej snemanje direktno iz line out na ojačevalcu v line in na zvočni je dosti slabše kokr pa z mikrofonom pred ojačevalcem v zvočno?

Sm, šele začetnik kar se snamanja tiče...


Najolj osnovna oprema je vsekakor Shure 57 (ali beta, sam je ta vcasih presvetla). Kondenzatorji so precej bolj zahtevni za uporabo, raje prej naredi dober zvok s 57ko. Velik je odvisno tudi od dobrega preampa, ampak to bos pogruntal ko bos najprej veliko casa delal s slabsim.

Ostalo so nianse...vsekakor preden se lotis EQja, probaj drugace postavit mikrofon!

#14 jetam

jetam

    PA PRO USER

  • Uporabnik
  • PipPipPipPipPip
  • 1.057 prispevkov
  • Gender:Male

Objavljeno 03 februar 2009 - 03:17

Ja SM 57 je res legenda, čeprav meni so za ojačevalce (od dinamičnih) Sennheiserji bol všeč oz. kombinacja z sm57.

BTW: Je kdo probal ribbone na ojačevalcih?

#15 jodldajs

jodldajs

    Audioholik

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 637 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Velenje
  • Interests:bobni, audio produkcija (akustika)

Objavljeno 03 februar 2009 - 09:10

QUOTE (jetam @ 3. Feb 2009 15:17:10) <{POST_SNAPBACK}>
Ja SM 57 je res legenda, čeprav meni so za ojačevalce (od dinamičnih) Sennheiserji bol všeč oz. kombinacja z sm57.

BTW: Je kdo probal ribbone na ojačevalcih?

Velikrat uporabljam EV blue raven-dinamični ali cardinal-kondenzatorski, oba preneseta visok SPL.

da ribbone so odlični za te stvari imajo zelo podobno barvo kot kondenzatorci, le da se obnašajo kot dinamični ( prenesejo izredo visok SPL )

snemal sem že tudi ambient z ribboni, ampak pri tem rabiš dober predojačevalec z veliko veliko gaina, ker so signali izredno nizki!


lp, aleš
''the great gretsch sound''

AKA - glasbena dejavnost, Aleš Kajtna s.p.

#16 kochobass

kochobass

    PA PRO USER

  • Uporabnik
  • PipPipPipPipPip
  • 1.264 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Domžale

Objavljeno 05 februar 2009 - 08:32

Duplex je kot je nekdo prej napisal... Nuja za "težko" muziko... Pri nas(anavrin) snemam vse v duplexu oz. quadrexu smile.gif (nevem če to obstaja,heh)

Medtem ko pri drugem bendu,kjer je manj članov,se trudimo narediti plato ki bo organska,naravna(čeprav žge) in se večinoma snema ena kitara na več mic-ov(rekordnih 7 smo jih postavil) tongue.gif

Tud za fooonk se snema duplexe,pač je tolk težje narediti to tako da je neopazno... prav tako se snema duplexe vokalov...bla bla bla...meje oz. pravila ni.

Za demo bi pa vsekakor probal oboje...mono in duplex...pač da veš kaj komadu paše
Adam
Gušti
Anavrin
Moj experimental mjuzik
in še kak projekt za spotoma ;)

#17 jantex

jantex

    Zgleden PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPip
  • 197 prispevkov

Objavljeno 05 februar 2009 - 10:35

Veliko odvisno od tega, kakšna je formacija banda. Če sta dva kitarista v bandu in po možnosti še sampler/keyboard itd, bi se izognil dupliranju kitar, pač pa bi probal posnet eno kitaro z do dvema mikrofonoma in še D.I. za kasnejšo možnost reampinga. Več dupleksov, manjši punch ampak večja zvočna stena. Če bi rad da zadeva grize oz. da kitare pridejo do izraza, ne bi dupliral, če bi rad zafilal prostor, potem pa ja.

#18 Beno

Beno

    Povpraševalni PAjevec

  • Uporabnik
  • Pip
  • 10 prispevkov

Objavljeno 20 februar 2009 - 01:49

NAJLEPŠA VAM HVALA!!!! worthy1.gif

Še nekej uprašanj... Kaj je DI in kaj je SPL? Kje dobim strokovno literaturo?

#19 Matej Grginic

Matej Grginic

    Aktiven PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPipPip
  • 420 prispevkov
  • Gender:Male

Objavljeno 20 februar 2009 - 02:40

D.I. - Direct Injection je vmesnik, ki ti omogoca, da lahko instrument (kitaro, bass, ipd.) vklopis direktno v snemalnik. Signal ti spravi na line level.

S.P.L - Sound Pressure Level je pa enostavno glasnost izvora zvoka, ki ga snemas.

literatura: www.google.com, www.wikipedia.com, www.gearslutz.com, www.planetaudio.si, www.amazon.com (ce nujno rabis papir), al pa pri meni doma, ce se ti da pripeljat do mene...

Dolgujes pivo!

Matej

QUOTE (Beno @ 20. Feb 2009 15:49:55) <{POST_SNAPBACK}>
NAJLEPŠA VAM HVALA!!!! worthy1.gif

Še nekej uprašanj... Kaj je DI in kaj je SPL? Kje dobim strokovno literaturo?




Dodaj odgovor



  


1 uporabnikov bere to temo

0 članov, 1 gostov, 0 anonimnih uporabnikov