Piskotki

Skoči na vsebino



Slika

Snemanje "opernih" vokalov


44 odgovorov v tej temi

#1 Blaster

Blaster

    PA PRO USER

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 1.280 prispevkov

Objavljeno 28 januar 2009 - 05:17

Čau!

Ajde hitr glave skup, pa mal podebatirat o snemanju opernih glasov... Katere mikrofone priporočate, katere preampe? Jaz sem ravnokar končal session Eroika varianta, vendar s strašnimi problemi, saj so mi mikrofoni velikokrat "fercirali", vzroka pa žal ne vem. Npr. moški tenor je bil od mikforona cca. 3 metre!!!, obrnjen MIMO mikrofona, tako da je bilo vse skupaj posneto pod precej nizkim nivojem (nisem odpiral gaina ravno iz tega vzroka), pa je še vedno na določenem tonu ferciralo.

Probal sem z Neumann M149 Tube, Neumann U87, Neumann TLM103 ter Audio Technico 4050 (ki naj bi imela FUUUL SPL-a, tam okrog 150dB če se ne motim), na preampe Universal Audio LA-610 SE ter Focusrite ISA-220...

Ferciranju se nisem mogel povsem izognit, sem ga pa lahko le omilil, tako da me čaka krut mix...

Kje je point? Je fora v omni, cardioid, itd...? Snemal sem vse na cardioid.

Bi se "malomembranski" ala AKG C451B bolje obnesel? Žal nisem imel nobenega pri roki, tako da nisem mogel probat.

Z idejami in izkušnjami na dan!!!

Aja, stil komada ... IL DIVO varianta. Tko da vemo, o kakšnih vokalih govorimo.

LP,
Tadej
www.mmedia.si

#2 satoration

satoration

    PA PRO USER

  • Uporabnik
  • PipPipPipPipPip
  • 1.173 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Maribor
  • Interests:glasba, tehnologija, filozofija

Objavljeno 28 januar 2009 - 07:13

QUOTE (Blaster @ 28. Jan 2009 19:17:19) <{POST_SNAPBACK}>
Čau!

Ajde hitr glave skup, pa mal podebatirat o snemanju opernih glasov... Katere mikrofone priporočate, katere preampe? Jaz sem ravnokar končal session Eroika varianta, vendar s strašnimi problemi, saj so mi mikrofoni velikokrat "fercirali", vzroka pa žal ne vem. Npr. moški tenor je bil od mikforona cca. 3 metre!!!, obrnjen MIMO mikrofona, tako da je bilo vse skupaj posneto pod precej nizkim nivojem (nisem odpiral gaina ravno iz tega vzroka), pa je še vedno na določenem tonu ferciralo.

Probal sem z Neumann M149 Tube, Neumann U87, Neumann TLM103 ter Audio Technico 4050 (ki naj bi imela FUUUL SPL-a, tam okrog 150dB če se ne motim), na preampe Universal Audio LA-610 SE ter Focusrite ISA-220...

Ferciranju se nisem mogel povsem izognit, sem ga pa lahko le omilil, tako da me čaka krut mix...

Kje je point? Je fora v omni, cardioid, itd...? Snemal sem vse na cardioid.

Bi se "malomembranski" ala AKG C451B bolje obnesel? Žal nisem imel nobenega pri roki, tako da nisem mogel probat.

Z idejami in izkušnjami na dan!!!

Aja, stil komada ... IL DIVO varianta. Tko da vemo, o kakšnih vokalih govorimo.

LP,
Tadej



Prva misel je bila - kaj pa PAD? Malo nenavadno je da bi vsi ti kvalitetni mikrofoni fercerali celo z razdalje 3m... druga ideja - kvaliteten malomembranski mic, tretja ideja - Schoeps, četrta ideja - stereo par, peta ideja - večja snemalnica, da se zvok toliko ne ojača (če je temu tako...)

Sam sem imel probleme z zelo glasnimi vokalisti v majhnih prostorih (recimo v 16m2), ker zapolnijo prostor in odboji še dodatno povečajo jakost in nato lahko določene frekvence preveč prebijajo...

Vem da za operne vokale radi uporabljajo Schoeps mikrofone. Recimo cardioid MK4 kapsulo... pa itak sprobaj katerikoli dober malomembranski mic za manj ferceranja... pa recimo stereo par za en vokal, da porazdeliš pritisk na dva mikrofona (pač ne dobesedno - a namesto enega glasnega imaš dva nizka signala, ki skupaj zvenita bolje...).

Pa še misel - a je ferceranje na posnetku ali se ohrani tudi če ustrezno komprimiraš oz. z EQ odstraniš problematične frekvence? Mogoče je posnetek o.k., pa so problemi pri playbacku - da zvočniki ne prenesejo takega "nasilja" smile.gif, a fercera tudi ko poslušaš tišje?

#3 Blaster

Blaster

    PA PRO USER

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 1.280 prispevkov

Objavljeno 28 januar 2009 - 07:41

PAD-a M149 nima, sem pa probal tud na U87 s pad-om ter na Audio Technico AT4050, prav tako s PAD-om, pa ne pomaga.

Fercira pa vedno, tudi če ga potiho poslušaš... Ker je že sam wave, ki ga vidiš, kot da bi posnel kakšen "analogen" sint, če me razumeš ... in ne lep vokalni wave.

Verjetno imaš prav... prostor (25 m2, vokalist obdan z absorberji cca. dober meter okrog sebe) ali pa velikomembranski mikrofoni pač niso za to.

Hvala!

LP,
T
www.mmedia.si

#4 jodldajs

jodldajs

    Audioholik

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 637 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Velenje
  • Interests:bobni, audio produkcija (akustika)

Objavljeno 28 januar 2009 - 08:58

resonanca opernega pevca je popolnoma druga kot solo pop recimo pevca ali pevke, gre za drugo vokalno tehniko, kjer pride pri določenih tonih do resonančnega ojačanja zaradi resonance frontalnih, maxilarnih sinusov in ustno-nosne votline!

V malih prostorih lahko pride pri določenih tonih do resonančne amplifikacije zaradi tega (tresenja glave po domač povedan), zato določen ton zaresonira ob minimalni jakosti tega tona ki ga poješ !

Ljudje ki to vejo in imajo izkušnje nikoli ne snemajo v malih prostorih, 99% tovrstne produkcije je posnetih na pravih koncertnih odrih ali pa v studiu primernem za snemanje takšne glasbe (velikosti 50 članskega orkestra) !

Drugo, če že snemaš te stvari, je treba prej poznat repertuar in narediti podrobno tonsko vajo z budnim spremljanjem nivojev (to pomeni včasih da ti mora izvajalec odpeti cel komad), enako je pri snemanjih orkestrov! Pri takih snemanjih je potrebno imeti dober monitoring z zelo dobrimi slušalkami, da lahko zadeve slišiš!

večinoma se uporabljajo za tovrstno produkcijo malomembranski kondenzatorji (dobr je če je tudi -20dB pad, če ne pa na mešalki oz zvočni kartici, če ma to opcijo)


Lahko pa da je čisto nekaj drugega, če je snemano preko kompa in zvočnih kartic, se lahko velikrat zgodi, da za trenutnek komp počepne in CPU zalaufa na 100% ker ga kako opravilo v ozadju zmoti, takrat lahko pobere hitrost pretoka na firewire in se sliši kot en clip, ali pa če so zadeve snemane preko predojačevalca povezanega preko optike na zvočno kartico (lahko velikrat izgubi sync, ne da bi ti sistem čist ven vrglo, ker se v mili sekundi nazaj synca)

Več idej pa nimam ali pa se jih spomnim!

Ampak kar ne morem verjeti da je pri taki dobri opremi to frceralo, načeloma bi morale biti zadeve z lahkoto posnete brez problemov!


Mogoče nebi bilo slabo, če bi tisti odsek prilimal da malo poslušamo (mogoče cel korus, da vidimo kaka je dinamika petja pred in po dogodku)!

lp, Aleš
''the great gretsch sound''

AKA - glasbena dejavnost, Aleš Kajtna s.p.

#5 Gaber

Gaber

    Zgleden PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPip
  • 130 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Izola
  • Interests:ena bjonda iz budve....

Objavljeno 29 januar 2009 - 06:17

Italiani uporabljajo,
Schoeps CMC6 z kapsulo MK21 ali pa MK2 ( omni)...odvisno od P in B... ki so prosotni...
odaljenos pop filtra je od 5 do 10 cm....oddaljenost pevca pa je od 30 do 50 cm
www.myspace.com/rbagmusic

160....320....640...1280.....2560....5120.....10240.....+6db

#6 jetam

jetam

    PA PRO USER

  • Uporabnik
  • PipPipPipPipPip
  • 1.057 prispevkov
  • Gender:Male

Objavljeno 29 januar 2009 - 06:46

To kar se dogaja mi je sicer čudno, a sem tudi sam že nekajkrat opazil razne čudne hm.. motnje pri snemanju dinamično bol pestre glasbe.

Mogoče bi lahko bila tudi "fora" v konverterjih. Mogoče bi lahko poskusil z rahlo, a hitro analogno kompresijo že pri samem snemanju.

#7 Matej Grginic

Matej Grginic

    Aktiven PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPipPip
  • 420 prispevkov
  • Gender:Male

Objavljeno 29 januar 2009 - 09:39

QUOTE (jetam @ 29. Jan 2009 20:46:22) <{POST_SNAPBACK}>
To kar se dogaja mi je sicer čudno, a sem tudi sam že nekajkrat opazil razne čudne hm.. motnje pri snemanju dinamično bol pestre glasbe.

Mogoče bi lahko bila tudi "fora" v konverterjih. Mogoče bi lahko poskusil z rahlo, a hitro analogno kompresijo že pri samem snemanju.


Jep, najprej sem pomislil na limiter ali hiter kompresor... Vokalna dinamika je vcasih res prehuda. strongbench.gif

#8 Gaber

Gaber

    Zgleden PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPip
  • 130 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Izola
  • Interests:ena bjonda iz budve....

Objavljeno 29 januar 2009 - 11:31

QUOTE (GreasyGranny @ 29. Jan 2009 23:39:26) <{POST_SNAPBACK}>
Jep, najprej sem pomislil na limiter ali hiter kompresor... Vokalna dinamika je vcasih res prehuda. strongbench.gif


..jaz pa mislim da limiter totalno odpade in da compresija je lahko samo pocasna in zelo blaga....prej zvozit vokal pol ga pa nezno compresirat....
www.myspace.com/rbagmusic

160....320....640...1280.....2560....5120.....10240.....+6db

#9 jodldajs

jodldajs

    Audioholik

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 637 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Velenje
  • Interests:bobni, audio produkcija (akustika)

Objavljeno 30 januar 2009 - 11:05

da, ne zabijat vokala že v osnovi - clean posnetkih, zadeva morait skoz dinamično v vsej svoji lepoti!

Jaz mislim da je tu kriv samo premajhen prostor in je prišlo do resonance!
Imel sem tudi sam enkrat velik dela z dinamiko koncerta, kjer je prišlo do 50 dB razlik in še več + zelo zelo mali prostor!

Me pa izredno zanima ta posnetek oz delček kjer distorzira, lahko bi ga prilimal in bi lahko mogoče kaj več pogruntal!

lp, Aleš
''the great gretsch sound''

AKA - glasbena dejavnost, Aleš Kajtna s.p.

#10 jetam

jetam

    PA PRO USER

  • Uporabnik
  • PipPipPipPipPip
  • 1.057 prispevkov
  • Gender:Male

Objavljeno 30 januar 2009 - 11:39

Ja limiter se tudi meni ne zdi primeren za tako glasbo, kompresor z zelo rahlim ratiom pa bi bil skoraj neopazen, pri miksu pa bi lahko dodal celo expander, vsekakor pa pri miksu ne bi dodatno kompresiral.

#11 satoration

satoration

    PA PRO USER

  • Uporabnik
  • PipPipPipPipPip
  • 1.173 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Maribor
  • Interests:glasba, tehnologija, filozofija

Objavljeno 30 januar 2009 - 12:37

Ko to vse berem se mi tudi zdi, da bo kar prostor... pri brutalnih rock vokalistih se pač to reši z dinamičnim mikrofonom in ful kompresije, tu pa je malo težje... Jaz tudi menim, da ne pretiravat s kompresijo in če že, kaj zelo clean in počasnega... pa čisto malo... razen če je to pop-operni projekt pa še ful elektronike šopa zraven smile.gif V mali sobi (za "operne" razmere) in brez nekega lepega reverba nima toliko smisla omni - raje cardioid kapsulo na kak Schoeps...

Audio klip za slišat ne bi škodil...

Aja pa še to - celoten loudness level je v tej glasbi dramatično nižji - imam klasične plate, kjer je peak solo vokalov nižje kot -20db, RMS pa okoli -30, -40... miksal sem en free jazz z opernim pevcem - bariton, kjer sem vseeno šel glasneje, a je bil RMS še zmeraj okoli -20, -19... ko greš glasneje se po moje težko izogneš popačenju...

#12 Matej Grginic

Matej Grginic

    Aktiven PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPipPip
  • 420 prispevkov
  • Gender:Male

Objavljeno 30 januar 2009 - 02:58

QUOTE (Gaber @ 30. Jan 2009 01:31:11) <{POST_SNAPBACK}>
..jaz pa mislim da limiter totalno odpade in da compresija je lahko samo pocasna in zelo blaga....prej zvozit vokal pol ga pa nezno compresirat....


OK, ne vem ce smo se razumeli najbolj... Ce zadeva prebija, potem je nekako treba zmanjsati signal preden nabije AD nad 0dB. Verjamem da prebijajo le najglasnejsi deli in te je potrebno limitirati oz. kompresirati, da se dinamika zmanjsa preden ti signal porine v rdece.

To ponavadi ne pomeni -30dB gain reductiona, tu pa tam par najkriticnejsih dB. Ce pa mislis, da s tem unicujes vokal, potem bo treba nehat kadit pipico, ker vpliva na paranojo. Al pa kupit boljsi limitter...

A operne vokale, da se pa ne kompresira/limitira... dobra sala! violent085.gif

#13 Blaster

Blaster

    PA PRO USER

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 1.280 prispevkov

Objavljeno 30 januar 2009 - 03:36

Greasy, ni fora to... Signal doseže maksimum npr. -14 dB in ima še FUUUUL do nule. Pa fercira vseeno. Tip stoji 4 METRE stran od mikrofona (probano na večih mikrofonih, tudi s pad-om), pa FERCIRA.

Nima tukaj veze kompresor, limiter, nič. AD konverter dela krepko pod svojim "limitom".

To ferciranje pa zveni tako, kot da bi overload-al kakšne lampe, če razumeš ...

LP,
T
www.mmedia.si

#14 satoration

satoration

    PA PRO USER

  • Uporabnik
  • PipPipPipPipPip
  • 1.173 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Maribor
  • Interests:glasba, tehnologija, filozofija

Objavljeno 30 januar 2009 - 04:22

QUOTE (GreasyGranny @ 30. Jan 2009 16:58:29) <{POST_SNAPBACK}>
OK, ne vem ce smo se razumeli najbolj... Ce zadeva prebija, potem je nekako treba zmanjsati signal preden nabije AD nad 0dB. Verjamem da prebijajo le najglasnejsi deli in te je potrebno limitirati oz. kompresirati, da se dinamika zmanjsa preden ti signal porine v rdece.

To ponavadi ne pomeni -30dB gain reductiona, tu pa tam par najkriticnejsih dB. Ce pa mislis, da s tem unicujes vokal, potem bo treba nehat kadit pipico, ker vpliva na paranojo. Al pa kupit boljsi limitter...

A operne vokale, da se pa ne kompresira/limitira... dobra sala! violent085.gif


Hoj, mislim, da Blaster nima ravno najslabše opreme, khm, khm... tak da glede boljšega limiterja ne vem, pač pa tisto o ne-kompresiranju opernih vokalov ni šala - kaj dosti se v glavnem res ne kompresira in limitira kolikor vem...


Poglej ta dva file-a recimo:


http://www.satoratio...al_vox_clip.wav

http://www.satoration.org/bariton.wav (še preveč napičeno...)

#15 jetam

jetam

    PA PRO USER

  • Uporabnik
  • PipPipPipPipPip
  • 1.057 prispevkov
  • Gender:Male

Objavljeno 30 januar 2009 - 05:10

Razumem, da ni težava v tem, da bi presegel 0db na konverterju, a je možno, da se konverterji čudno odzivajo na velike spremembe, zato sem predlagal analogno kompresijo.

#16 jodldajs

jodldajs

    Audioholik

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 637 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Velenje
  • Interests:bobni, audio produkcija (akustika)

Objavljeno 30 januar 2009 - 06:58

daj vrži že clip gor , da poslušamo !

Takole lahko debatiramo v nedogled!

Če je tako kot si opisal, potem ni kriva oprema do kompa, je potem najvrjetno kriv komp in ti ga je z nečim zabasal za nekaj trenutkov!

Al pa se predam! violent085.gif

lp, Aleš
''the great gretsch sound''

AKA - glasbena dejavnost, Aleš Kajtna s.p.

#17 ixi

ixi

    PA MAYOR

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.882 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Grosuplje
  • Interests:Recording&amp;Mixing&amp;Mastering&amp;ostalo kar sodi poleg....:)

Objavljeno 30 januar 2009 - 09:34

Po mojem mneju je kriv SPL, frekvenca in njeni harmoniki.
Ko vse skupi sešteješ je v tistem trenutku krepko čez limit mikrofona, preampa,.....

Čeprav gledam zdej tuki tele "švepse" pa ima samo 132dB SPLja, verjetno je res čar v small condenserjih.
.: IXI ¤ GregA Šmalc ¤ 040/520-486 :.

#18 NLP

NLP

    arhitekt spektralnih platform prostora in časa

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.982 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Drugje
  • Interests:NIČ! ... pa malo akustike.<br />Trenutna zaposlitev:<br />arhitekt spektralnih platform prostora in časa

Objavljeno 30 januar 2009 - 09:50

Lahko je vsekakor prostor (seveda se lahko dogaja svašta...) ampak je kar nekaj (morda na prvi pogled) drugih nelogičnih parametrov...
Res bi morda pomagalo, če obesiš ta track.
Imaš vedno v chaino kakšno lampaško napravo... in zato prvo pomislim na čisto banalno zadevo (Murphyjevi zakoni...), da ni kakšna lampa v chainu hin/ zanič?!
... ampak mislim da si to tudi sam predpostavil in preveril, pač samo za ziher vprašam.
Nenad Patkovic

#19 jetam

jetam

    PA PRO USER

  • Uporabnik
  • PipPipPipPipPip
  • 1.057 prispevkov
  • Gender:Male

Objavljeno 30 januar 2009 - 09:57

Če bi bil spl tako hud, da bi na 4-ih metrih clipali mikrofoni, potem bi morali biti vsi, ki so bližje pevcu gluhi.

#20 NLP

NLP

    arhitekt spektralnih platform prostora in časa

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.982 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Drugje
  • Interests:NIČ! ... pa malo akustike.<br />Trenutna zaposlitev:<br />arhitekt spektralnih platform prostora in časa

Objavljeno 30 januar 2009 - 10:00

Hja in krvaveli iz ušes ter trajno izgubili sluh, kako bi šele bilo pevcu...
Nenad Patkovic

#21 BlackOrWhite

BlackOrWhite

    Aktiven PAjevec

  • Uporabnik
  • PipPipPip
  • 437 prispevkov
  • Gender:Male

Objavljeno 30 januar 2009 - 10:50

najbrž big membrana enostavno ni za to...

@satoration, greassy
mislm da mata oba prav glede kompresije. Sam je čist odvisno kaj se gremo... v clipih, ki jih je postal satoration res ne gre pričakovat prehude kompresije, ampak operne glasove se da porabit tud kako drugače, recimo v pop komadu. Tam je pa mal drgač bi reku.

#22 NLP

NLP

    arhitekt spektralnih platform prostora in časa

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.982 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Drugje
  • Interests:NIČ! ... pa malo akustike.<br />Trenutna zaposlitev:<br />arhitekt spektralnih platform prostora in časa

Objavljeno 30 januar 2009 - 10:56

ne bi rad prekinjal debate, ampak razprava gre že počasi v drugo smer, ta primer je zanimiv, nena ga preusmerimo!:)
Nenad Patkovic

#23 Blaster

Blaster

    PA PRO USER

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 1.280 prispevkov

Objavljeno 01 februar 2009 - 12:49

No takole, pripenjam še primer sferciranega vokala, da mi boste lažje pomagali rešiti to uganko.

Pripeta datoteka  Vokal_Clip.mp3   426,53K   327 Število prenosov

Se pravi, posneto cca. 3 metre od mikrofona (Neumann M149) v preamp (Universal Audio LA-610 SE) ter direktno prek konverterja (Yamaha DM2000v2 VCM, syncan na Apogee Big Ben clock) v komp (Nuendo 4.2.2). Nivo lahko preverite, niti slučajno ne bi smel it v clip, cagar na preampu se je premaknil le malenkost, probal sem s parimi preampi in drugimi mikrofoni, vendar je bilo isto.

Da bi bil kriv računalnik, kot je navajal jodldajs, naj izključuje možnost, da Mac Pro 8-core z 8 Gb RAM-a lahko prečika marsikaj ...

Sicer pa si lahko končno podobo komada iz katerega izhaja ponesrečeni clip, poslušate na finalnem večeru EMA 2009 med televotingom ter naslednjo nedeljo v oddaji Spet doma. ashamed0002.gif wink.gif

LP,
Tadej
www.mmedia.si

#24 jodldajs

jodldajs

    Audioholik

  • Uporabnik
  • PipPipPipPip
  • 637 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Velenje
  • Interests:bobni, audio produkcija (akustika)

Objavljeno 01 februar 2009 - 02:47

glede na slišano, bi rekel takole

da je z chain vse ok, glede na distorzijo ki se začne z tonom na zg.tonu vibrata (z tem vibratom, ki je na začetku fouš nizko), doseže vrh (kjer ga relativno drži na istem) in pojenja (ko spet fouš poviša ) na sp.tonu vibrata

bi rekel da je al kriva premajhna soba, ker do resonance je zihr prišlo ampak se mi glede na zvok distorzije ne zdi da bi bila to resonanca sobe ampak enega malega delčka metala, ne vem lahko kje na stojalu (nezategnjena matica na navoju stojala pod spino mikrofona), kak šraufek, mogoče kak delček v samem mikrofonu (sem snemal enkrat kontrabas z micom v kobili pa sem ga vpel v rahlo premočno elastiko in mi je zelo podobno distorziral - morem rečt izredno podobno samo na nekaterih tonih ki so pri dotičnem kontrabasu zapeli in niso bili gluhi) mogoče luč nad glavo (ker majo žarnice velikrat mal lufta vmes, pa bi lahko tak kovinski distoržn dala) ali pa kaj podobnega v tej smeri!

lp, Aleš
''the great gretsch sound''

AKA - glasbena dejavnost, Aleš Kajtna s.p.

#25 Blaster

Blaster

    PA PRO USER

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 1.280 prispevkov

Objavljeno 01 februar 2009 - 03:01

Nič v tej smeri, verjemi ... nekje se nekaj zgodi na chain poti ali pa pač velikost prostora.

Da bi vsako mikrofonsko membrano "zjebala" določena frekvenca, pa tudi dvomim. Zveni kot overload, vendar je DALEČ pod mejo. Nimam pojma.

Lahko si file odpreš v npr. WaveLabu in pogledaš kaj se zgodi.

LP,
Tadej
www.mmedia.si

#26 ixi

ixi

    PA MAYOR

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.882 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Grosuplje
  • Interests:Recording&amp;Mixing&amp;Mastering&amp;ostalo kar sodi poleg....:)

Objavljeno 01 februar 2009 - 08:09

Kaj pa če bi dinamični maj uporabil ?
Ko sem delal live eno prireditev in bla na stageu Alenka Gotar - veom visoko peva smile.gif sem imel pač na voljo le Beto 58 dalinca.
Zadeva ni nič fercerala.

Mogoče bi tale Beyerdynamic M 88 TG rešil zadevo.
.: IXI ¤ GregA Šmalc ¤ 040/520-486 :.

#27 NLP

NLP

    arhitekt spektralnih platform prostora in časa

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.982 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Drugje
  • Interests:NIČ! ... pa malo akustike.<br />Trenutna zaposlitev:<br />arhitekt spektralnih platform prostora in časa

Objavljeno 01 februar 2009 - 11:14

uhhh čudno...
vibrato se začne nekje na cca. 450Hz in sledijo harmoniki "preskoki" po cca. 500Hz in tako dalje vse do nekje 3900Hz...
Gledam v Adobe Auditionu frekvenčno analizo...

Imel sem že probleme s pevskim zborom v manjši sobi in LDC mikrofoni ampak ne pri teh srednjih in višjih frekvencah, to mi ne diši po resonanci prostora... kot meni tudi jodldajs.
Kako približno si izoliral pevca in kakšen je ta prostor (gole stena ali kaj...)?

Sliši se kot si sam rekel Blaster overload neke od makin v chainu, membrano, preampom (kar ni logično ja, saj si jih menjaval), ali pa kot je rekel Aleš/ jodldajs da bi nekaj vibriralo... ne vem, če bi nekaj vibriralo bi še malo dlje titralo, tu pa se naenkrat ustavi, razen da rezonira točno pri tej in nadalje jakosti... mislim da bi bilo v živo morda bolj jasno.
Res je kot bi bil prevelik spl.

Da ni kakšen kozarec ali žarnica slučajno počila ko je pel:)

Blaster, da ti nas slučajno nena za nos vlečeš in testirašsmile.gif
Nenad Patkovic

#28 Blaster

Blaster

    PA PRO USER

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 1.280 prispevkov

Objavljeno 01 februar 2009 - 12:03

Ne, ne ... Nobenega ne vlečem za nos.

Edino, kar mi še pade na pamet, so konverterji. V naslednjih dneh bom šel iskat enega Neumann TLM103 Digital in ga počil na AES/EBU oz. S/PDIF, pa da vidimo, kaj se zgodi.

Upam, da me ne bo to prisililo v nabavo kakšnega Apogee AD-16X.

LP
www.mmedia.si

#29 NLP

NLP

    arhitekt spektralnih platform prostora in časa

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5.982 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Drugje
  • Interests:NIČ! ... pa malo akustike.<br />Trenutna zaposlitev:<br />arhitekt spektralnih platform prostora in časa

Objavljeno 01 februar 2009 - 12:25

Lahko bi v ekstremnem primeru bila soba, ampak bi morala biti dokaj netretirana in točno rezonirat z membrano in ali ohišjem mikrofona, ampak spet ni logike saj si menjaval mikrofone, pa še neki decay bi moral ostat po vibratu...

Za foro probaj z enako opremo v drugem prostoru.
Komaj čakam kaj bo, ko boš to naredil kar imaš v planu.
Nenad Patkovic

#30 satoration

satoration

    PA PRO USER

  • Uporabnik
  • PipPipPipPipPip
  • 1.173 prispevkov
  • Gender:Male
  • Location:Maribor
  • Interests:glasba, tehnologija, filozofija

Objavljeno 01 februar 2009 - 01:00

Hudo... po slišanem sklepam, da je konkretno zapolnil sobo s tem vokalom? Če si bil v istem prostoru je najbrž bilo neprijetno, na pragu bolečine? Kot kak kitarski amp z odprtimi trebli in volume "na 11"?

Moje mnenje po tem je, da velikomembranci v takem prostoru, kjer resonanca ojača že tako glasen vir, ne zmorejo takih naporov. Najbrž obstaja fizikalna in elektro-tehnična razlaga, moja "kmečka" pa je pač taka in rešitve bi iskal v tem, da bi vzel malomembranski kondenzator oz. bi še posnet tole v gledališče ali kak RTV studio... Oz. glede na to da gre za bolj pop produkcijo - bi uporabil dinamični mikrofon, saj boš itak dodajal umetni reverb in te reči... Pa res preizkusi kak Schoeps mic... oz. ko si že tako na Neumanne - KM84 ali pa KM64 (starejša tube verzija)... na nekaterih platah je recimo Pavarotti posnet na tele mikrofone... Najbrž novejše verzije teh micov tudi delajo o.k., poanta je, da so SDC...



Dodaj odgovor



  


2 uporabnikov bere to temo

0 članov, 2 gostov, 0 anonimnih uporabnikov